خرداد، ماه اشک و زخم است

اشکی که همیشه بر گونه هایمان جاری است و زخمی که هرگز التیام نخواهد یافت. خرداد، ماه ماتم و غم است.

ماتم درعزای والامردی که در سایه مردانگی و تدبیرش هویت پنهان خویش را باز یافتیم. خرداد، ماه اندوه است. اندوه فراق مرزبان حماسه و ایثار. مردی که ستایش تمام عصرها و نسل ها را در پیشگاه خویش برانگیخته است. خرداد، ماه اشک و آه است. در وداع مردی که با آمدنش شب های تاریک و بی ترانه ما را به صبح دل انگیز و سپید رهایی مبدّل ساخت. آری او، مرد تنهای صحنه های آتش و خون، پاکمردی از بیشه عدالت و ایمان، و آزاد مردی بی مانند در جهان معاصر بود که آزاد مردان عالم از شمیم نفس های گرمش، به زندگی سلام گفتند.

خرداد ۱۳۶۸ روز وصال عاشق بی قرار به یگانه معبودش ، روز ماتم ملتی در سوگ جانگداز فراق محبوب خود ، روز وداع ملتی با مقتدای خویش و روز درک عمیق احساس تنهایی و یتیمی دلهای روشن و بیدار جهان اسلام بود .آن روز ، روز عزای بزرگ عالم اسلام روزی که پیر و جوان در مصیبت جانکاه غروب خورشیدی که به واسطه طلوعش در جای جای جهان هستی هزاران چشمه نور جوشید ، صاحب عزار شدند و گریستند . سراسر ایران اسلامی سیه پوش شد و زجه و شیون مردان و زنان در هر کوی وبرزنی در این مصیبت عظمی جاری گشت .زبان و قلم قاصر از وصف آن روزهای دردآور است ، شور عزا در هر محله و مکانی موج می زد و هر دل بیداری شهادت می دهد که در آن روز آسمان و زمین نیز ماتم زده بودند و ملائک عبد صالح پروردگار را به ملاقات خالق خود بدرقه می کردند .

در بیست وششمین سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دلها در حالی به سوگ آن عزیز می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی ، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی رضوان الله و تعالی علیه سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا به منزلگاه سعادت هدایت می نماید و ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی از یاد نرفتی دارد.

تمامی همکاران کادر اداری ، فروش ، پشتیبانی کارت طلایی به همراه خانواده بزرگ کارت طلایی (مشترکین) در مراسم  ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) حضور به هم می رسانیم.

وعده دیدار : رأس ساعت 10/30 دقیقه صحن متبرکه حضرت امام خمینی (ره)

امــــامـا حـــــرمت ایـــــــــــران تو بـودی          تــمام روح ایـن ســــــامـان تو بودی

ز چشمم سیل اشک سرخ جاری است          دلـم سـرشار از ابر بــــــهاری است

ای خـــمینــی ای مــــسیحــای زمـــان          ای تـــسلای دل و آرام جــــــــــــان

یــاد تو مـــا را چـراغ روشـــــــــن است          عشق تو همواره در جان و تن است

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *