هزینه بلیچینگ

معمولا خانم‌ها نسبت به آقایان بیشتر به زیبایی خود اهمیت می‌دهند و در این زمینه، هزینه بیشتری را پرداخت می‌کنند. دلیل این اتفاق ذات زیبا پسند و نیاز به زیبا دیده شدن خانم‌هاست. همچنین همواره در طول تاریخ این‌خانم.ها بودند که‌نسبت به مد و فشن و زیبایی واکنش مثبتی نشان داده‌اند.

حال میخواهیم ‌بدانیم چه خدماتی در دندان پزشکی مورد تومه خانم‌هاست بخصوص که گاهی افراد مشکل خاصی در دندان‌هایشان ندارند و فقط و فقط میخواهند زیبا دیده دیده شوند.‌

در واقع جذاب ترین خدمات دندان‌‌پزشکی بلیچینگ یا همدان سفید کردن دندان‌هاست که اصلا نمیتوان از زیبایی منحصر به فردی که برای دندان‌های شما به ارمغان می‌آورد غافل شد. حال افراد بخصوص خانم‌ها به دنبال راهی برای کاهش هزینه در این زمینه هستند به همین دلیل ما برآن شدیم در جهت رفع نیاز جامعه عمل کنیم و کارت تخفیف زیبایی دندانپزشکی را با شرایط عالی در خدمت مردم عزیز قرار دهیم، تا برای رفع مشکلات دندان خود از آن بهترین استفاده را داشته باشند.

با استفاده از کارت طلایی دندانپزشکی میتوانید با کمترین هزینه هر نوع خدمات زیبایی و درمانی دندان پزشکی را انجام دهید.

بلیچینگ چیست

به سفید کردن دندان به وسیله مواد شیمیایی بلیچینگ میگویند.

اینجاست که وقتی اسم مواد شیمیایی می‌آید افراد میترسند که ممکن است این مواد برای مینای دندان مضر باشند و به آن آسیب برساند. اما خبر خوب اینکه این مواد شیمیایی فقط و فقط روی بافت لکه ها تاثیر میگذارد و آنها را کاملا عمقی از بین میبرد که بعد از عمل بلیچینگ کاملا متوجه سفیدی و درخشانندگی عجیب این روش می‌شوید. گاها افراد بخاطر اینکه این‌ روش را زودتر انجام‌ نداده‌اند حسرت میخورند، چرا که این روشی، روشی آسان و مطمعن با نتیجه مطلوب را، جهت سفید کردن دندان‌ها است. و مشکل زدی و لکه‌های دندان‌های شما را برای مدتی طولانی برطرف میکند و هرجه شما بیشتر به دندان‌هایتان اهمیت بدهید و به موقع مسواک بزنید و از آنها مراقبت کنید این زمان طولانی تر شده.

بلیچینگ چگونه انجام میشود

مواد شیمیایی ذکر شده را به وسیله قالبی ژله‌ای روی دندان‌ها قرار میدهند که البته این مواد شیمیایی باید به روشی فعال شود، گاه خود مواد شیمیایی توانایی این را دارند که خودفعال شده و لکه ها را ازبین ببرند ولی بیشتر اوقات باید به وسیله دستگاه لیزر و تاباندن لیزر به سطح مواد شیمایی آنهارا فعال کرد تا شروع به عمل زدودن لکه ها کنند به حدی که چندین لایه از لکه‌ها را کاملا پاکسازی میکنند و دندانی زیبا و صدفی را به شما تحویل میدهند‌.

حال برای اکثر افراد سوال است که این مواد بر لثه تاثیر منفی نمیگذارد. در واقع این مواد برای لثه مشکل ساز است بنابراین پزشک متخصص از مواد خاصی جهت کاور کردن لثه استفاده میکند تا لثه را در برابر مواد شیمیایی و لیزر محافظت کند.

بنابراین اصلا جای نگرانی نیست شما میتوانید با خیال راحت جهت سفید کردن دندان‌هایتان به دندان پزشک مراجعه کنید

آیا لیزر به چشم‌ها اسیب نمیزند

درواقع این یک امر بدیهی است که لیزر ممکن است به چشم اسیب بزند بنابراین در اینجا پزشک از عینک‌های مخصوصی جهت محافظت از چشم بیمار استفاده میوشد پس اصلا نگران این قضیه نباشید

آیا ازاین روش میتواند برای چندین بار استفاده کرد

دقیقا یکی از دلایل محبوبیت این روش قابلیت استفاده از آن در دفعات زیاد است.

یعنی شخص پس از انجام بلیچینگ اگر پس از مدتی (معمولا یک سال) احساس کرد دندان‌هایشان دوباره تیره شده‌اند میتواند دوباره جهت انجام بلیچینگ اقدام کند. و البته هزینه بسیار مناسب این روش یکی دیگر از دلایل اقدام فوری افراد جهت سفید کردن دندان است.

همه‌ این مراحلی که گفته شد در بخش بلیچینگ در مطب دسته بندی میشوند. که مستقیما توسط دندان پزشک طی ۲الی ۳ مرحله صورت میپذیرد. و این به آن معناست که روش درمان خانگی با کیفیت‌ کمتر هم وجود دارد؛

روش درمان خانگی:

در این‌روش کار پزشک فقط قالب گیری از دندان‌هاست و تحویل دادن قالب و مواد سفید کننده به شماست از آنجا ببعد شما مسئول سفید کردن دندان‌های خود هستید و باید همواره از آن مواد و قالب استفاده کنید تاجایی که سفیدی مطلوبی برای دندان‌هایتان ایجاد شود.

حال سوال پیش می‌اید کدام‌روش بهتر است، خانگی یا مطب

بدیهی است درمانی که در مطب زیر نظر دندان پزشک صورت پذیرد آن هم بااستفاده از لیزر و مواد شیمیایی از جمله؛ پروکسید هیدروژن و یا پروکسید کربامید قطعا پربازده تر است.

که البته انتخاب هرکدام از روش ها توسط پزشک صورت میپذیرد، شماهم میتوانید از پزشک مشاوره بگیرید تا روشی مطعن و مفید در اختیارتات قرار دهد

گاهی افراد لمینت و بلیچینگ را باهم اشتباه میگیرند، فرقشان درچیست

درواقع هدف هردو روش، سفیدی و زیبایی و دندان‌هاست ولی قاعدتا روش های آنها متفاوت است.
در لمینت لکه هارا رفع نمیکنند بلکه لایه‌ای از سرامیک یا مواد مربوط به لمینت را روی دندان‌ها قرار میگیرند تا دندان ظاهری زیبا به بخود بگیرد ولی در بلیچینگ این لکه و زردی‌ها با استفادا از روش‌هایی که گفته شد پاکسازی میشوند.

حال انتخاب باشماست! کدام روش را میپسندید؟؟ گاهی افرادی هستند که میخواهند دندان‌هایشان علاوه بر سفیدی ظاهری مرتب داشته باشند که قاعدتا برای این کار لمینت روش مناسب تری است ولی این دسته افراد به خاطر هزینه بالای لمینت نسبت به بلیچینگ از تصمیم خود پشیمان میشوند، حال ما به شما این مژده را میدهیم که انتخاب واقعا با شماست چرا که با کارت طلایی دندان پزشکی هزینه هرگونه خدماتی ۳۰تا ۷۰درصد کاهش میابد و دست شمارا در انتخاب بهترین و کارآمد ترین روش باز میسازد.

نکته: در بلیچینگ اکثر لکه‌های دندان از بین میرود فرق ندارد لکه‌های نوشیدن بیش از حد قهوه باشد یا لکه های استعمال دخانیات، فرق ندارد این لکه ها قدیمی باشند یا جدید، درواقع این روش بهترین و کارامد ترین و ارزان ترین روش برای زیبایی دندان و لبخند شماست

و البته این به معنی درمان صد درصدی لکه ها نیست چرا که گاهی لکه هاط روی دندان بر اثر ضربه به وجود آمده‌اند که این قضیه برمیگردد به بافت دندان بنابراین‌نمیتوان انتظار داشت این گونه لکه ها توسط بلیچینگ درمان شوند.

ایا مواد بلیچینگ حساسیت زا هستند

مواد شیمایی مورد استفاده در بلیچینگ ممکن است در بعضی افراد کمی حساسیت زا باشند ان هم در ساعات اولیه درمان که البته کاملا قابل کنترل است و جای نگرانی‌نیست

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *