دریافت تخفیف ایمپلنت دندان

مقدمه: اگر اینجا هستید بدان معنی است که قصد ایمپلنت کردن دندان هایتان را دارید و به دنبال دریافت تخفیف ایمپلنت دندان هستید. اما لازم است قبل از جواب به هر سوالی اطلاعات بیشتری درباره‌ی ایمپلنت و مزیت آن بدانید و در نهایت توضیح کاملی درباره‌ی دریافت تخفیف ایمپلنت دندان داده میشود. اما لازم به ذکر است که دندان ها عضو حساس و بسیار تاثیر گذار در صورت ما هستند و اگر کوچکترین خللی در آن ها ایجاد شود عملا زیبایی ما به خطر می افتد‌. اما خوشبختانه ما در عصری زندگی میکنیم که در علم پزشکی پیشرفت چشم گیری صورت گرفته است و همین موضوع میتواند خیال ما را از هر جهتی راحت کند که اگر تصادفا اتفاقی برای دندان هایمان افتاد نگران نباشیم چرا که قطعا راه حلی برای ترمیم آن وجود دارد.

 ایمپلنت دندان چیست ؟

هماطنور که گفته شد دندان ها عضوی حساس از بدن هستند که با اینکه تاثیر بسیار زیادی در زیبایی انسان دارند خیلی زود هم آسیب میبینند و از بین میروند‌. از این رو لازم است ما مرتبا و به طور روزانه از آن ها مراقبت کنیم تا پوسیده نشوند و آسیب نبینند. اما خب هر چقدر هم ما از دندان هایمان مراقبت کنیم در نهایت حادثه هیچ گاه خبر نمیدهد و ممکن است بر اثر یک تصادف فردی یک یا چند از دندان هایش را از دست بدهد. در چنین شرایطی راه حل چیست؟ احتمالا زیاد واژه ایمپلنت به گوشتان رسیده است و شاید تصور دقیقی از آن ندارید ولی اصلا نگران نباشید ما اینجا هستیم که کاربرد ایمپلنت را به طور دقیق برایتان توضیح دهیم.

همانطور که گفته شد ممکن است فردی یک یا چند از دندان هایش را بر اثر تصادف و یا به مرور زمان از دست بدهد‌ در چنین شرایطی ایمپلنت بهترین و مطمعن ترین راه حل است. در ایمپلنت دندان، دندان پزشک یک سوراخ در لثه و فک فرد ایجاد میکند و یک پیج در آن قرار میدهد تا به استخوان فک محکم شود‌. سپس در نهایت پروتز دندان را روی پیج قرار میدهد و در نهایت دقیقا دندانی مشابه با دندان اصلی فرد ساخته میشود. این دندان بسیار محکم بوده و اگر به درستی از آن مراقبت شود تا پایان عمر فرد باقی خواهد ماند. اما خب با توجه به کاربردی بودن این روش هزینخ این روش بسیار بالا است.

مزایای ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان روشی است که در آن دندانی دقیقا معادل دندان اصلی انسان و حتی بادوام تر است‌. این دندان ها پوسیده نمیشوند و آسیب نمیبینند. ریشه بسیار محکمی دارند که از جنس فلز تیتانیوم است و کاملا با استخوان فک مچ شده است. رنگ کامپوزیت آن دقیقا مطابق با رنگ دندان اصلی است و به دلیل طیف رنگی متنوع کامپوزیت، دندان پزشک میتواند رنگ آن را دقیقا با رنگ دیگر دندان های فرد مچ کند. در واقع میتوان گفت ایمپلنت دندان بهترین جایگزین برای دندان اصلی است.

معایب ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان از هر نظر زیبا و بادوام است و اگر نحوه کار گذاشتن آن درست باشد و اگر به پزشک متخصص حاذق و ماهری مراجعه کنید دیگر هیچ جای نگرانی نخواهد ماند. اما این روش به دلیل اینکه جز بهترین و پرطرفدار ترین روش ها برای جایگزین کردن دندان است بسیار پر هزینه بوده و میتوان گفت تنها عیب این روش هزینه بالای آن است که هر کسی توانایی پرداخت آن را ندارد. بنابراین افراد زیادی به دنبال دریافت تخفیف ایمپلنت دندان هستند.

تخفیف ایمپلنت دندان

بله همانطور که گفته شد ایمپلنت دندان یکی از روش های کاربردی برای جایگزین کردن دندان از دست رفته است و به دلیل هزینه بالایی که دارد هرکسی توانایی انجام آن را ندارد. درواقع ممکن است دندان افراد عادی با درآمد عادی نیز دچار آسیب شود ولی این افراد چگونه برای دریافت این خدمات اقدام کنند؟ آیا ارگانی برای رسیدگی به مشکلات این افراد وجود دارد؟ آیا بیمه دندان پزشکی به این افراد تعلق میگیرد؟ آیا تخفیف ایمپلنت دندان وجود دارد؟

جواب همه این سوال ها در ادامه همین مقاله وجود دارد پس با ما همراه باشید.

بیمه دندانپزشکی

متاسفانه بیمه های دولتی خدمات دندان پزشکی را یا تحت پوشش قرار نمیدهند یا این ساپورت بسیار محدود بوده و فقط به برخی از خدمات تعلق میگیرد. از این رو اکثر افراد جامعه که توانایی پرداخت هزینه ایمپلنت دندان را ندارند مجبور اند با شرایط سازگار شوند و با نبود دندان هایشان کنار آیند ولی خب همانطور که مشاهده میکنید این قضیه به دور از عدالت و انسانیت است چرا که همه افراد با هر سمت و موقعیت اجتماعی لایق زندگی سالم با جسم و روحی سالم است‌. پس این افراد باید کاندید دریافت تخفیف ایمپلنت دندان باشند‌.

کارت طلایی دندانپزشکی

هماطنور که گفته شد بیمه های دولتی، خدمات دندان پزشکی را تحت پوشش قرار نمیدهند چرا که این خدمات جز خدمات زیبایی محسوب میشوند و بیمه های دولتی به صورت محدود از این خدمات حمایت میکنند. ولی از آن جایی که انسانیت حکم میکند که همه افراد جامعه لایق داشتن جسم و روحی سالم هستند، برخی ارگان های خصوصی دست به اقدام زدند و با ارائه بیمه های خصوصی این خدمات را تحت پوشش خود قرار دادند.

کارت طلایی دندانپزشکی یکی از همین بیمه های بخش خصوصی است که تمامی خدمات دندان پزشکی اعم از: تخفیف ایمپلنت، تخفیف کامپوزیت دندان، تخفیف ارتودنسی دندان، تخفیف لمینت دندان، تخفیف عصب کشی دندان و غیره را تحت پوشش خود قرار میدهد. این تخفیف چیزی معادل ۳۰ تا ۷۰ درصد از کل هزینه دندان پزشکی است که بسته به نوع خدمات دریافتی متغیر خواهد بود. از این رو متقاضیان میتوانند با مراجعه به سایت کارت طلایی و ثبت نام از این خدمات بهره مند شوند.

حرف آخر

زندگی سالم حق هر انسانی است. داشتن دندان زیبا و سالم، پوست صاف، بینی تراش خورده و غیره حق هر فردی است چرا که این عوامل مستقیما روی اعتماد به نفس افراد تاثیر گذار هستند. بنابراین لازم است ارگان های مختلف علاوه بر تحت پوشش قرار دادن خدمات درمانی، خدمات زیبایی را نیز تحت پوشش قرار دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *