زاویه سازی با نخ

زاویه سازی با نخ یکی از محبوب ترین روش هایی است که امروزه به منظور زاویه سازی فک و صورت مورد استفاده قرار میگیرد. اگرچه روش های زیادی برای زاویه سازی فک وجود دارد. اما یکی از کم عارضه ترین، ارزان ترین و بهترین روش های زاویه سازی صورت استفاده نخ است. البته دقت داشته باشید نخ های مورد استفاده در این روش کاملا تخصصی بوده و پس از مدتی جذب میشوند. اما تاثیر آن تا مدت ها باقی میماند. از این رو ما پیشنهاد میکنیم چنانچه قصد انجام زاویه سازی فک را دارید ابتدا از یک روش موقتی نظیر زاویه سازی با نخ استفاده کنید. اگر از فرم و حالت صورتتان راضی بودید میتوانید بعدها از روش دائمی یعنی جراحی برای این کار استفاده نمایید. به همین منظور ما در این مقاله به طور مفصل تر و تخصصی تر به مبحث زاویه سازی صورت با نخ پرداخته ایم. پس با ما در سایت کارت طلایی باشید.

 

زاویه سازی با نخ چیست؟

زاویه سازی با نخ از جمله روش های نیمه جراحی تهاجمی است. طی این روش نخ هایی را زیر پوست و درون چربی قرار داده و با کشیدن نخ ها چربی و پوست صورت را به سمت بالا سوق میدهند. جنس این نخ ها از نوع پلی دی اکسانون یا PDO است. از این نخ ها معمولا در عمل های جراحی نیز استفاده میکنند. جالب است بدانید این قبیل نخ ها دارای چسب هایی در سطح خود هستند که سبب چسبیده شدن نخ به پوست و چربی میشوند. به طوری که وقتی پزشک نخ ها را به سمت بالا میکشد، چربی و پوست نیز به سمت بالا میرود. از این رو در هنگام زاویه سازی کردن صورت نخ را درون فک قرار میدهند و سبب یک لیفت و زاویه سازی طبیعی در آن میشوند. اما برخی پزشکان برای تکمیل کردن زاویه سازی به کمک تزریق فیلر باعث ایجاد نوعی کانتور و زاویه سازی بهتر در فک و صورت فرد میشوند.

 

 

صورت زاویه دار چه صورتی است؟

حال که ما میخواهیم در این مقاله به زاویه سازی با نخ بپردازیم جالب است بدانیم صورت زاویه دار چه صورتی است؟ درواقع صورتی که اجزا و برجستگی های آن در تناسب، قرینگی خاصی قرار دارد به آن صورت زاویه دار میگویند. به همین منظور برای زاویه دار کردن صورت، یک سری فرورفتگی ها و برجستگی های خاصی روی صورت ایجاد میشود. طی این روش چانه و گونه ها برجسته تر از سایر بخش های صورت خواهند شد. این عمل زیبایی طی روش های مختلفی نظیر استفاده از نخ، استفاده از تزریق فیلر، تزریق چربی،  عمل جراحی و غیره صورت میگیرد. هر یک از این روش ها دارای معایب و مزایای خاص خود میباشند. اما زاویه سازی صورت با نخ به کمک نخ های مختلفی نظیر نخ تکی، نخ کاگ و نخ گردابی صورت میگیرد.

 

نخ تکی: نخ های تکی فاقد خار بوده و به منظور افتادگی پوست در بخش پیشانی، گرون و گونه مورد استفاده قرار میگیرد.

 

نخ کاگ: نخ های کاگ اگرچه شباهت زیادی به نخ های تکی دادند اما خاردار محسوب میشوند. از این نوع نخ ها برای لیفت بینی، ابرو و خط فک استفاده میشود.

 

نخ گردابی: این نوع نخ ها دارای خاصیت حجم دهنگی هستند به طوری که از آن برای درمان بخش های فرورفته استفاده پیشود. نخ های گردابی را نخ های پیچ دار نیز میگویند.

 

 

مزایای زاویه دار کردن صورت با نخ چیست؟

  • از بی خطر ترین روش ها برای زاویه سازی کردن صورت، زاویه سازی با نخ است.
  • این روش زاویه سازی از نظر اقتصادی نیز به صرفه است.
  • نخ های لیفت و زاویه سازی صورت کاملا ضدحساسیت بوده و با بدن مچ شده و پس از مدتی جذب میشوند.
  • تاثیر زاویه سازی صورت با نخ آنی بوده و در همان لحظه قابل مشاهده است.
  • جالب است بدانید نخ هایی که در این فرآیند مورد استفاده قرار میگیرد قابل لمس و حتی قابل مشاهده نیستند. پس زیباجویان میتوانند با خیال راحت از این روش برای زاویه سازی فک استفاده نمایند.
  • دوره بهبود پس از زاویه سازی صورت بسیار کوتاه بوده و بیمار احتیاجی به بستری شدن ندارند.
  • این روش موقتی بوده و اگر از نتیجه زاویه سازی راضی نبودید اصلا جای نگرانی نیست. پس از گذشت یک مدت معین تاثیر نخ ها از بین میروند.

 

زاویه سازی صورت با نخ چگونه شکل میگیرد؟

برای زاویه سازی با نخ یک سری سوراخ های ریز در اطراف صورت و جای مشخص وارد میشود. این سوزن ها حاوی نخ ها مخصوص بوده که البته از نوع خار دار هستند. سوزن و نخ وارد بافت های چربی و عضلانی پوست شده و پزشک به کمک تخصص و تشخیص خود آن را به بخش های مورد نیاز هدایت میشوند. پس از گذشت نیم ساعت نتیجه این زاویه سازی را میتوان مشاهده کرد. البته لازم است بدانید بعد از گذشت چند هفته نتیجه زاویه سازی خیلی بهتر و بیشتر خود را نمایان میکند.

 

مطلب پیشنهادی : معرفی تمامی روش های خانگی مراقبت از مو + توضیح کامل

پیش از زاویه سازی با نخ باید چکار کرد؟

  • حدود سه روز پیش از زاویه سازی، از قرص های رقیق کننده خون استفاده کنید.
  • لازم است سه روز پیش از لیفت کردن صورت از مصرف الکل و حتی استعمال دخانیات دوری کنید.
  • اگر خانم هستید در هنگام زاویه سازی صورت خود از هیچ گونه ماده آرایشی استفاده نکنید.
  • اگر آقا هستید برای زاویه سازی کردن صورت خود، ریش ها و سبیل خود را به طور کامل شیو کنید.
  • یک روز پیش از مراجعه برای لیفت صورت حمام کنید.

 

برای زاویه سازی صورت چکار کنیم؟

  • اگر میخواهید بهترین نتیجه را از زاویه سازی با نخ بگیرید لازم است به یک کلینیک معتبر مراجعه نمایید.
  • سعی کنید یک پزشک حاذق، کاربلد و با تجربه در این زمینه بیابید. با این کار میتوان تا حد بسیار زیادی از نتیجه ازمایش خیالتان را راحت باشد.

 

  • برای آنکه بدانید به زاویه سازی صورت احتیاج دارید یا خیر حتما یک جلسه مشاوره با پزشک خود داشته باشید.
  • برای اطمینان از کار پزشک خود حتما نمونه کارهای آن ها را چک کنید و نظر زیباجویان کلینیک را بپرسید.
  • برای یافت یک پزشک متخصص و مراکز زیبایی میتوانید از دوستان و آشنایان خودتان پرس و جو کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *