کارت تخفیف لمینت و ایمپلنت دندان

مقدمه: ممکن است تا به حال نام کارت تخفیف لمینت و ایمپلنت به گوشتان خورده باشد و به دنبال راهی برای کسب اطلاعات بیشتر و یا حتی دریافت آن باشید. اگر چنین است، خبر خوب اینکه در مقاله پیش روی شما به صورت اختصاصی به این موضوع پرداخته است. به طوری که در ابتدا به توصیف و توضیح لمینت و ایمپلنت پرداخته میشود و نحوه دریافت کارت تخفیف لمینت و ایمپلنت دندان توضیح داده میشود.

در ابتدا لازم به ذکر است که دندان ها حیاتی ترین عضو صورت و بدن هستند. این عضو علاوه بر اینکه تاثیر شگرفی بر زیبایی دارند، تاثیر زیادی برای سلامت دستگاه گوارش و کیفیت زندگی دارد. از این رو لازم است هر عاملی که باعث به خطر افتادن سلامت دندان ها خطرناک باشد سریعا رفع و حذف شود.

مراقبت از دندان ها

همانطور که گفته شد دندان ها عضو بسیار حساس و آسیب پذیر بدن هستند. بنابراین لازم است به صورت مستمر و پیوسته از آن ها مراقبت شود. دندان ها خیلی زود نسبت به تغذیه، فشارهای خارجی و غیره واکنش نشان میدهند و آسیب میبیند. خوردن خوراکی و نوشیدنی شیرین میتواند خیلی زود به دندان ها آسیب برساند و آن ها را پوسیده کند.

همچنین نوشیدنی های رنگی تاثیر بسیار زیادی در تغییر رنگ دندان ها دارند.  فشار های خارجی نیز موجب آسیب و تغییر شکل دندان ها میشود. همچنین لازم است علاوه بر کنترل تغذیه و مراقبت فیزیکی از دندان ها، روزانه مسواک بزنیم و نخ دندان بکشیم.

تخفیف لمینت دندان چیست ؟

گفتیم که گاهی ممکن است فشار ها و عوامل خارجی موجب تغییر شکل دندان ها شوند و یا خوردن نوشیدنی های رنگی سبب تغییر رنگ آن ها شود. یا حتی ممکن است دندان های فردی به صورت ارثی دارای دچار نامنظمی و بد رنگی باشد. اما در چنین شرایطی باز هم جای نگرانی نیست. روش های مختلفی برای ترمیم شکل ظاهری دندان ها وجود دارد که با مراجعه به دندان پزشک میتوان از آن بهره مند شد. یکی از این روش ها لمینت دندان است. لمینت روشی است که در آن یک لایه از جنس سرامیک روی دندان ها قرار گرفته میشوند.

این لایه میتواند عیب و ایراد های دندان اعم از بدررنگی، نامنظمی خفیف فاصله بین دندان را میپوشاند و زیبایی خارق العاده ای به دندان ها میبخشد. اما این روش بسیار پر هزینه است به طوری که یک فرد معمولی با شرایط مالی معمولی قادر به انجام آن نیست و نیازمند دریافت تخفیف لمینت دندان خواهد بود. ما در ادامه این مقاله به نحوه دریافت کارت تخفیف لمینت و ایمپلنت دندان خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

تخفیف ایمپلنت دندان چیست ؟

دندان ها ممکن است در اثر پوسیدگی و یا حوادث مختلف به طور کل از بین بروند. اگر چه در گذشته در چنین شرایطی تنها راه حل دندان مصنوعی بوده ولی امروزه اینگونه نیست. امروزه یک روش بسیار کاربردی برای جایگزین کردن دندان وجود دارد که به آن ایمپلنت میگویند. ایمپلنت یک جایگزین خیلی خوب برای دندان های از دست رفته است و حتی میتوان گفت از دندان اصلی هم مقاوم تر و زیبا تر است به طوری که اگر به خوبی از آن مراقبت شود تا سال ها و حتی تا پایان عمر باقی خواهد ماند.

ایمپلنت یک روش بسیار نوین و عالی بوده و دارای طرفداران بسیار زیادی است. تنها مشکلی که میتوان به این روش گرفت هزینه بسیار بالای آن بوده که هر کسی توان پرداخت آن را ندارد از این رو گاهی افراد ملزم به دریافت تخفیف ایمپلنت دندان هستند. در چنین شرایطی این افراد میتوانند از کارت تخفیف لمینت و ایمپلنت دندان استفاده کنند‌ تا در هزینه هایشان تخفیفات چشم گیری صورت گیرد.

بیمه دندان پزشکی

از آنجایی که احتمالا مطلع هستید بیمه های دولتی هیچ تخفیفی برای خدماتی چون لمینت و ایمپلنت ندارند. به همین دلیل افراد با هزینه شخصی خودشان این خدمات را دریافت میکنند. تنها تخفیفی که بیمه های دولتی برای دندان پزشکی در نظر گرفته اند مربوط به بخش کشیدن دندان، پرکردن سطحی دندان و در برخی موارد عصب کشی است. حال از آنجایی که متاسفانه هزینه لمینت و ایمپلنت بسیار بالا بوده و هر کسی توان پرداخت این قبیل هزینه ها را ندارد تنها یک راه پیش رو است.

در چنین شرایطی تنها راه دریافت این خدمات استفاده از کارت تخفیف لمینت و ایمپلنت دندان است. این کارت تخفیف میتواند تمامی خدمات دندان پزشکی شما را تحت پوشش خود قرار دهد.

کارت طلایی دندان پزشکی

کارت طلایی دندان پزشکی یک نوع بیمه غیر دولتی محسوب میشود که تمامی خدمات دندان پزشکی اعم از لمینت، ایمپلنت، ارتودنسی، عصب کشی، بلیچینگ و غیره را تحت پوشش خود قرار میدهد. این بیمه شامل تخفیفات شگفت انگیزی بین ۳۰ تا ۷۰ درصد است که متقاضیان با دریافت این کارت میتوانند از آن بهره مند شوند. برای دریافت این کارت کافیست به سایت کارت طلایی دندان پزشکی مراجعه کنید و بخش مربوط به فرم را پر کرده و در نهایت این کارت شگفت انگیز و کاربردی را دریافت نمایید. بله ما اینجا هستیم تا در این شرایط اقتصادی سخت باری از روی دوش شما هم میهنان عزیزمان برداریم و لبخندی زیبا را به شما هدیه دهیم چرا که آرزوی ما دیدن لبخند زیبای شماست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *