کارت تخفیف کامپوزیت دندان چیست؟

 

مقدمه: اگر در این صفحه هستید احتمالا میخواهید به جواب سوال: کارت تخفیف کامپوزیت دندان چیست؟ برسید. پس بهتر به شما این اطمینان را بدهم که صفحه درستی را انتخاب کرده اید. در این مقاله علاوه بر توضیح واژه کامپوزیت، به مزایا و معایب این روش خواهیم پرداخت. همچنین به سوال کارت تخفیف کامپوزیت دندان چیست؟ پاسخ میدهیم و در نهایت روش دریافت این کارت را برای شما دوستان عزیزم شرح خواهیم داد. پس اگر مایل هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اهمیت دندان

همه ما میدانیم دندان عضوی بسیار مهم در صورت ماست. در واقع دندان ها تاثیر بسیار شگفت انگیزی بر زیبایی ظاهری ما دارند و  هرگونه اختلال در دندان ها باعث ایجاد ظاهری ناخوشایند در ما میشود‌. از این رو مراقبت از دندان ها در اولویت قرار دارد و همه ما بایستی از دندان هایمان مراقبت کنیم. مسواک زدن و نخ دندان کشیدن باید در اولویت کارهای روزانه ما قرار بگیرد و هر ۶ ماه یکبار باید برای چکاب کامل دندان هایمان به دندان پزشک مراجعه کنیم.

اما گاهی به دلایل مختلف دندان ها دچار عیب و ایرادات و آسیباتی میشوند که از کنترل ما خارج هستند: مثلا تغییر رنگ دندان ها چه ارثی و چه اکتسابی، بی نظمی دندان ها، لب پرشدگی یا ترک در دندان ها و غیره. در چنین شرایطی روش های ترمیمی چون کامپوزیت و لمینت دندان میتوانند بسیار کمک کنند‌. اما همه ما میدانیم که کامپوزیت و لمینت روش های پر هزینه ای هستند. ایجاست که جواب سوال کارت تخفیف کامپوزیت دندان چیست؟ به درد ما میخورد.

کامپوزیت دندان چیست؟

قبل از اینکه به سوال: کارت تخفیف کامپوزیت دندان چیست؟ پاسخ دهیم لازم است واژه کامپوزیت دندان را برایتان شرح دهیم.

اگر چه در گذشته داشتن دندان هایی زیبا، مرتب و سفید فقط یک آرزو بود‌. اما امروزه به لطف علم پزشکی این آرزو کاملا در دسترس هست و هر کسی با هر شرایط دندانی میتواند، دندان هایی سفید و منظم داشته باشد. یکی از این روش های پزشکی استفاده از کامپوزیت است.

کامپوزیت به ماده ای گفته میشود که برای ترمیم دندان های پیشین از آن استفاده میشود. این ماده دارای طیف رنگ های متعددی از رنگ سفید است(سفید معمولی تا گچی) که بسته به سلیقه خود فرد و تشخیص دندان پزشک یک کدام از آن ها انتخاب میشود.

دندان پزشک این ماده خمیری شکل را به صورت یک لایه نازک روی دندان های فرد قرار میدهد و به آن ها فرم و حالت میدهد تا در نهایت دندان به هایی زیبا و مرتب تبدیل شوند.

تفاوت کامپوزیت دندان و لمینت دندان

کامپوزیت دندان معمولا در یک جلسه صورت میگیرد. به طوری که دندان پزشک در همان جلسه مواد مخصوص کامپوزیت را روی دندان قرار داده و شکل میدهد. مواد مورد استفاده در کامپوزیت همان ماده خمیری شکلی است که برای ترمیم دندان های جلو استفاده میشود. در کامپوزیت مواد مستقیما روی دندان قرار میگیرند و نیازی به تراشیده شدن دندان ها نیست.

اما لمینت معمولا حداقل در چند جلسه انجام میشود. لمینت ها از جنس سرامیک هستند و در لابراتوار ساخته میشوند. سپس پس چند بار پرو و تست، کامل با دندان ها مچ شده و روی آن قرار میگیرند. در لمینت لایه نازکی از دندان تراشیده میشود سپس لمینت ها روی آن قرار میگیرند.

مزایا و معایت کامپوزیت

قبل از جواب دادن به سوال کارت تخفیف کامپوزیت دندان چیست؟ بهتر است گریزی به مزایا و معایب کامپوزیت بزنیم.

مزایا:

  • کامپوزیت دندان نسبت به لمینت دارای هزینه کمتری است.
  • کامپوزیت دندان عمل برگشت پذیر است چرا که دندان در آن تراشیده نمیشود. از این رو اگر با آن ها راحت نبودید میتوانید پس از مدتی آن ها را بردارید.
  • کامپوزیت در زمان کم حدودا یک جلسه و توسط دندان پزشک انجام میشود.

معایب:

  • اگر بهداشت دهان و دندان به خوبی صورت نگیرد، کامپوزیت خیلی زود نسبت به نوشیدنی ها و مواد رنگی واکنش نشان داده و تغییر رنگ میدهد.
  • کامپوزیت دندان فقط برای تعداد محدودی از دندان ها کاربرد دارد. پس اگر تعداد درمان های ترمیمی بیشتر باشد لمینت انتخاب بهتری خواهد بود.

خرید کارت تخفیف کامپوزیت دندان چیست؟

همانطور که گفته شد کامپوزیت دندان یک روش ترمیمی برای زیبایی طرح لبخند است. این روش بسیار حساس و کاربردی بوده و از مواد مخصوصی برای انجام آن استفاده میشود. از این رو هزینه کامپوزیت بالا بوده و اکثر افراد جامعه توانایی پرداخت این چنین هزینه ها را ندارند.

همانطور هم که احتمالا میدانید بیمه های دندان دولتی هزینه های دندان پزشکی را تحت پوشش خود قرار نمیدهند. اما خوشبختانه برخی شرکت های خصوصی دست به اقدام زدند و با ارائه یک کارت به عنوان کارت طلایی ارائه دادند. دارندگان این کارت این امکان را دارند تا از تخفیفات شگفت انگیز کارت طلایی بهره مند شوند. این تخفیفات متغیر بوده و چیزی بین ۳۰ تا ۷۰ درصد را شامل میشوند.

دریافت کارت تخفیف دندان پزشکی

برای دریافت کارت طلایی یا همان کارت تخفیف دندانپزشکی میتوانید به وب سایت کارت طلایی مراجعه کنید و فرم دریافت را طی مراحل بسیار ساده و آسان پر کرده تا کاندید دریافت این کارت تخفیفی شوید. این کارت شامل تمامی افراد جامعه اعم از زن و مرد و پیر و جوان میشود پس همه افراد میتوانند از تخفیفات این کارت بهره مند شوند.

تخفیف کامپوزیت دندان

 پس برای دریافت تخفیف کامپوزیت دندان فقط کافیست برای دریافت کار طلایی ثبت نام کنید. سپس میتوانید علاوه بر کامپوزیت در سایر خدمات دندان پزشکی اعم از ارتودنسی، لمینت، بلیچینگ، ایمپلنت و غیره هم تخفیف دریافت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *