کارت تخفیف ایمپلنت چیست ؟

مقدمه: احتمالا تاکنون درمورد کارت تخفیف ایمپلنت شنیده اید و کنجکاو شده اید بدانید این کارت تخفیف ایمپلنت چیست ؟ و چه کاربردی دارد! اما لازم است قبل از هر توضیحی، با کاربرد و اهمیت ایملپنت آشنا شوید و در ادامه به توضیح و تشریح نحوه استفاده از کارت تخفیف ایمپلنت بپردازیم.

قطعا میدانید که در طول زندگی آدمی فقط دوبار دندان ها رویش میابند. یکبار در دوران نوزادی که در ۷سالگی از بین میروند و به دنبال آن دندان های اصلی رویش میباند و بعد از آن دیگر رویش دندان نخواهیم داشت. اما‌ اگر به هر دلیلی یک فرد دندان های اصلی خود را از دست بدهد چه میشود؟ اینجاست که علم به کمک ما می آید.

در گذشته وقتی دندان اصلی فردی از بین میرفت، این اتفاق تا پایان عمر همراه فرد بود و باید سالها بدون دندان زندگی میکرد. ولی امروز با پیشرفت علم این مشکل حل شده است و حلال این مشکل ایملپنت دندان است که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

ایمپلنت دندان چیست ؟

از ایمپلنت به جای ریشه دندان استفاده میشود به طوری که اگر فردی طی حادثه ای به طور کل دندانش را از دست داده باشد میتواند از ایمپلنت به عنوان یک ریشه دندان دائمی استفاده کند.

درواقع ساختار این ریشه مصنوعی به گونه ای است که کاملا با دهان و لثه سازگاری دارد. این ریشه کاملا مقاوم‌ بوده و اگر فردی به خوبی از آنها خود مراقبت کند تا پایان عمر با او باقی خواهند ماند. همچنین فرد میتواند تمامی این خدمات را با کارت تخفیف ایمپلنت دریافت کند ولی اگر نمیدانید که کارت تخفیف ایمپلنت چیست؟ باید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

در اکثر مواقع ایمپلنت از جنس تیتانیوم است چرا که این فلز کاملا با بدن انسان سازگاری دارد. این فلز به صورت میله باریکی طراحی شده که در استخوان فک جای میگیرد و میتواند خیلی خوب نقش ریشه دندان را بازی کند. اما ایمپلنت دندان انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

انواع ایمپلنت دندان

دو نوع ایمپلنت دندان داریم که از آنها استفاده های مختلفی میشود.

  1. اندوستیال
  2. ساب پریوستیال‌‌

اندوستیال

این نوع ایمپلنت به گونه ای است که پایه یا همان فلزی که  نقش ریشه را بازی میکند دقیقا درون استخوان فک قرار میگیرد به گونه ای که ساختاری حتی محکم تر از ریشه دندان را دارد و بهترین روش انتخابی برای ایمپلنت دندان است.

ساب پریوستیال

در این روش ایمپلنت در زیر بافت لثه قرار میگیرد. همانطور که مشخص است لثه، بافت زیاد محکمی ندارد بنابراین خیلی زود ایملنت سست شده و از لثه خارج میشود. به همین دلیل این روش امروزه کابردی ندارد و افراد اکثرا از روش اول استفاده میکنند.

به هرحال افراد میتوانند با کارت تخفیف ایمپلنت تمامی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند و متوجه شوند که کارت تخفیف ایمپلنت چیست ؟ و چه کاربردی دارد؟!

ایمپلنت برای چه افرادی مناسب نیست ؟

  • اگر فردی به پوکی استخوان مبتلا باشد انجام ایمپلنت دندان در آن فرد ناموفق خواهد بود حال اگر این فرد بیمه دندان پزشکی هم نداشته باشد باید هزینه بسیار زیادی هم متقبل شود ولی نتیجه ای دریافت نکند‌
  • اگر فردی سابقه شیمی درمانی یا رادیولوژی دارد و یااینکه در حال انجام آنهاست بهتر است اقدام به انجام ایمپلنت نکند چرا که به احتمال زیاد ناموفق خواهد بود.
  • لازم است لثه های فرد از استحکام و سلامت کافی برخوردار باشند بنابراین قبل از هر اقدامی باید برای معاینه و بررسی شرایط لثه ها به دندان پزشک مراجعه کند.
  • اگر فردی اعتیاد به استعمال دخانیات دارد لازم است بداند که انجام ایمپلنت دندان برای اون موفق نخواهد بود.

ولی اگر هیچکدام از این شرایط را نداشتید شما کاندید دریافت ایمپلنت هستید و میتوانید از کارت تخفیف اینپلنت استفاده کنید.

مراحل انجام ایمپلنت

  1. قبل از اقدام به ایمپلنت باید دندان ها توسط متخصص بررسی شده و تمام پوسیدگی ها رفع شود.
  2. لازم است برای انجام ایمپلنت جراحی یا به اصطلاح سوراخی در لثه و استخوان فک صورت گیرد سپس پیج تایتانیومی در استخوان فک قرار میگیرد
  3. پس از گذشت چندماه از جراحی، پیچ به خوبی با استخوان فک و لثه ادغام میشود.

سپس متخصص میتواند پروتوز را روی پیچ یا همان ریشه سوار کند. تمامی این روش ها اگر چه زمان بر است ولی روشی بسیار کابردی برای جایگزین کردن دندان از دست رفته است و اگر به خوبی از آن مراقبت شود سالها برای شما باقی خواهد ماند. همچنین میتوانید برای کاهش هزینه ها از کارت تخفیف ایمپلنت استفاده کنید.

پس احتمالا تاکنون تا حدودی به جواب این پرسش رسیده باشید که کاربرد کارت تخفیف ایمپلنت چیست؟

مزایای استفاده از ایمپلنت

  1. جالب است بدانید ایمپلنت کاملا مشابه دندان طبیعی انسان است و از لحاظ دوام گاهی حتی بهتر از دندان های طبیعی انسان عمل میکند بنابراین گزینه بسیار مناسبی جهت جایگزین کردن دندان است.
  2. اگر فردی دندان مصنوعی و یا دندان های آسیب دیده و لق داشته باشد در صحبت کردن دچار مشکل میشود ولی ایمپلنت این مشکل را حل کرده و در گفتار فرد تفاوتی ایجاد نمیکند‌
  3. این دندان ها کاملا عضوی از دهان هستند و مانند دندان مصنوعی باعث آزار و اذیت نمیشوند.
  4. دندان های مصنوعی در حین غذا خوردن باعث ایجاد مشکل میشوند و حتی گاهی غذا به زیر لثه ها رفته و باعث آزار و اذیت فرد میشوند ولی ایمپلنت این مشکل را ندارد.
  5. طول عمر این دندان ها بسیار زیاد است و اگر به درستی مراقبت شوند تا پایان عمر فرد باقی خواهد ماند‌

تمام این مزیت ها سبب شده است که ایمپلنت بهترین گزینه جهت جایگزین کردن باشد اما تنها ایراد این روش هزینه بالای آن است که البته با کارت تخفیف ایمپلنت هزینه آن نیز کاهش میابد.

در ادامه به جواب سوال؛ کارت تخفیف ایمپلنت چیست ؟ میرسیم.

کارت طلایی دندان پزشکی

و اما بلاخره قرار است در این قسمت به جواب سوال ” کارت تخفیف ایمپلنت چیست؟ برسیم.

همانطور که گفته شد یکی از ایرادات اساسی ایمپلنت دندان هزینه بالای آن است.

از این رو اکثر افراد جامعه توانایی پرداخت هزینه آن را نخواهند داشت.

درواقع ایمپلنت دندان جز پر هزینه ترین خدمات دندان پزشکی است و هرکسی از عهده مخارج آن برنمی آید.

از این رو برآن شدیم با ارائه بیمه تخفیف ایمپلنت این هزینه هارا کاهش دهیم.

کارت طلایی دندان پزشکی شامل بسیاری از خدمات دندان پزشکی میشود که کارت تخفیف ایمپلنت یکی از ده ها خدماتی است که ارائه میشود‌‌

بنابراین درصورتی که نیاز به تخفیف لیمنت داشتید از کارت تخفیف لمینت غافل نشوید چرا که این کارت شامل ۳۰ تا ۷۰ درصد تخفیف در خدمات دندان پزشکی میشود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *