تخفیف لمینیت

همه ما خواهان داشتن یک لبخند زیبا هستیم اما برخی به خاطر دندان‌های بد شکل یا بد رنگ از این نعمت محرومند. اینجاست که متخصص زیبایی و با معجزه‌ای به نام لمینت دندان (لامینت)، لبخند و زیبایی را به صورت افراد باز می‌گرداند.

که البته هزینه های بالای دندانپزشکی کمی نگرانی را در دل  مردم ایجاد کرده است. همانطور که میدانید خدمات دندانپزشکی شامل بیمه های درمانی مثل تامین اجتماعی و… نیستند. اما کارت طلایی با ارائه خدماتی برای مردم و دندانپزشک ها توانسته است تا حد زیادی هزینه های دندانپزشکی را کاهش داده که در ادامه به معرفی و خدمات آن اشاره خواهیم کرد.

هزینه لمینت دندان و کاهش آن با کارت تخفیف دندانپزشکی

قیمت لمینت دندان بخاطر عوامل متعددی کم یا زیاد میشود . فریب تبلیغات فریبنده ای مانند لمینت ارزان قیمت و.. نخورید .لمینت دندان (لامینت) یا ونیر لایه‌ای از مواد همرنگ دندان یا مواد سفید رنگ هالیوودی است که برای اصلاح فرم، شکل، رنگ و طول دندان‌ها یا بستن فاصله بین دندان‌ها و درمان دندان‌های شکسته روی دندان قرار داده می‌شود. ونیر‌ها یا از جنس کامپوزیت هستند و به طور مستقیم و داخل مطب ساخته می‌شود (که به آن‌ها ونیر کامپوزتی می‌گویند) و یا از جنس سرامیک هستند و در لابراتور ساخته می‌شوند (که به آن‌ها ونیر سرامیکی گفته می‌شود). به علت تراش بسیار کم و ایجاد زیبایی فوق العاده ونیر‌ها اولین طرح درمان در دندان‌های قدامی محسوب می‌شوند.

همانطور که در بالا گفتیم خدمات زیبایی و درمانی دندانپزشکی شامل بیمه های تامین اجتماعی و… نمیشوند، اما کارت طلایی دندانپزشکی با ارائه کارت تخفیف دندانپزشکی که به نوعی یک بیمه دندانپزشکی نیز محسوب میشود را ارائه داده است که با استفاده از آن میتوان هزینه های درمان و زیبایی خود را تا حد قابل توجهی کاهش داد.

برای داشتن این کارت فقط کافی است وارد سایت کارت طلایی شوید و برای ثبت نام این بیمه اقدام کنید.

توجه داشته باشید که شما میتوانید بعد از اتمام اعتبار این کارت بعد از یک سال، مجددا به مدت 5 سال دیگر نیز آن را تمدید و از خدمات متنوع آن استفاده کنید.

آیا لمینت به دندان طبیعی آسیب میرساند

خیر ، لمینت به دندان طبیعی آسیبی نمی رساند، اگر توسط دندانپزشک مجرب و با سمان مناسب و با کیفیت به روی دندانها چسبیده شود و تمامی خلل و فرج دندانهای لمینیت شده پوشانده شده باشند و با جدی گرفتن توصیه های دندانپزشک زیبایی پس از اتمام چسباندن لمینیت ها توسط خود بیمار و رعایت بهداشت مناسب ، نه تنها به دندانها آسیب نمی رساند بلکه در بسیاری از کیسها باعث جلوگیری از پوسیدگی بیشتر دندان و تجلیل لثه و عاج و مینای دندانها می شود.

علاوه بر این اگر لمینت ها کامل دور دندانی را احاطه کنند و به درستی چسبانده شوند هیچ‌گونه پوسیدگی یا بوی بد دهان را نیز ایجاد نمی کند.

مزیت های لمینت دندان

از آنجایی که لمینت برای هر فرد به طور مجزا و شبیه دندان وی ساخته می شود پس تشخیص تفاوت لمینت و دندان طبیعی تقریبا غیر ممکن است. برخلاف دندان های طبیعی، لمینت ها به دلیل اینکه از موادی با تکنولوژی بالا ساخته شده اند در مقابل لکه های چای و قهوه و دود سیگار مقاوم هستند.

لمینت ها می توانند تیره ترین دندان ها را که حتی در برابر دیگر فرآیند های سفید سازی مقاومت کرده اند، بسیار سفید کنند. حتی ممکن است برای مشکلاتی مثل دندان های کج روی هم رفته و فواصل کم دندان ها لمینت پیشنهاد شود.

معایب لمینت دندان

ساخت لمینت های سرامیکی درآزمایشگاه زمان بر است و حداقل یک هفته روند لمینت گذاری را به تاخیر می اندازد.

در صورتی که لمینت ها به درستی نصب شده باشند و عوامل تخریب کننده ی دندان نیز محدود یا از بین رفته باشند، بیمار باید بتواند از لمینت مانند دندان طبیعی اش استفاده کند. با وجود استحکام بالای آنها، ممکن است گاهی شکننده باشند.

همانطور که باید از فشار های شدید به دندان طبیعی خودداری کرد، لمینت ها نیز نباید تحت فشار قرار بگیرند. مثلا از خوردن ناخن ها، جویدن یخ یا باز کردن شیشه های نوشیدنی با لمینت هایتان خودداری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *