تخفیف کاشت مو

در این بخش معرفی مفصل در مورد تخفیف کاشت مو خواهیم داشت. بدون شک یکی از عوامل مهم در زیبایی، موهای زیبا و پر و خوش حالت است. این زیبایی بخصوص در زنان کاملا مشهود است. اگر چه موی زیبا را بیشتر به زنان نسبت میدهند و زنان در مورد آن حساسیت نشان میدهند، ولی تاثیر آن را در زیبایی مردان وقتی متوجه میشویم که مردی موهایش را از دست داده باشد. معمولا مردان به طور معمول اهمیت زیادی به موهایشان نمیدهند ولی وقتی متوجه اولین ریزش ها در موهای خود میشوند، زنگ خطر برایشان به صدا در می آید که باید حتما کاری انجام دهند.

ولی متاسفانه ریزش مو در مردان خیلی زود منجر به طاسی میشود و این امر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد. مثلا میتواند ریشه ارثی داشته باشد و یا به دلیل عدم مراقبت درست از موها مثل اتو کشیدن مکرر موها، شامپو ی نامناسب، شست و شوی سر با آب داغ، رنگ کردن مکرر موها، استرس و اضطراب، دلایل هورمونی و غیره.

درمان ریزش مو

همانطور که گفته شد عوامل مختلفی میتوانند در ریزش مو تاثیر داشته باشند و اگر خیلی زود متوجه ریزش مو و علت آن شوید میتوانید از تشدید آن جلوگیری کنید و سلامت را به موهای خود بر گردانید. ولی اغلب موارد افراد دیر متوجه آن میشوند تا جایی که جلوگیری از آن کار بسیار سختی میشود و حتی ممکن است فرد فولیکول های اصلی موهایش به قدری ضعیف شوند که توانایی رویش نداشته باشند.

گاها این فولیکول ها غیر فعال میشوند به طوری که تا چند سال پیش راهی برای احیا آنها وجود نداشت. اما امروزه با پیشرفت علم راه بسیار موثری برای چنین شرایطی پیش روی ماست راهی که به کمک آن میتوان فولیکول های از دست رفته را احیا کرد. این روش کاشت مو نام دارد که مطمعنا همگی شما کم و بیش از آن آگاه هستید.

تخفیف کاشت مو, کاشت مو, هزینه کاشت مو

کاشت مو چگونه انجام میشود ؟

عمل کاشت مو کمک میکند تا فولیکول های ضعیف شده و از دست رفته دوباره ترمیم شوند.

این فرآیند شامل سه مرحله است.

  1. مرحله اول برداشتن گرافت مو از بانک مو.
  2. مرحله دوم آماده کردن این گرافت ها جهت کاشت.
  3. مرحله سوم شامل کاشت این گرافت ها است.

برای انجام کاشت مو از موهای طبیعی خود فرد استفاده میشود. این فولیکول ها یا گرافت ها میتواند از سر یا بدن خود فرد گرفته شود. اما بهترین ناحیه برای برداشتن فولیکول مو قسمت پشت سر و در فاصله ی بین دو گوش و بخش زیر گردن است. درواقع موهای این قسمت شباهت بسیار زیادی به موهای وسط سر فرد دارد. دومین گزینه برای برداشت گرافت، موهای قفسه سینه است و میتواند گزینه بسیار مناسبی برای این کار باشد.

روش جراحی در کاشت مو

در این روش پزشک متخصص از محل بانک مو (پشت سر یا قفسه سینه) یک نوار حاوی فولیکول های سالم را جدا میکند سپس آن را در اختیار اعظای دیگر تیم قرار میدهد تا با میکروسکوپ فولیکول ها را جدا کنند سپس آن ها آماده برای کاشت کند. درواقع این روش برداشت فولیکول از‌ محل بانک مو را روش جراحی مینامند.

این روش یک روش کاملا تخصصی است و باید حتما توسط تیم متخصص و ماهر انجام شوند که البته کلینیک های معتبری در ایران هستند که این کار را به بهترین شکل انجام میدهند، حتی گاها میتوانید تخفیف در کاشت مو را داشته باشید.

روش غیر جراحی

در این روش در ابتدا پزشک سر را به خوبی تمیز میکند سپس داروی بی حسی به نقاط مختلف و مخصوص تزریق میکند. سپس فولیکول های مو را به صورت دستی و توسط پانچ های مخصوصی برداشت میکند. سپس این واحدهای فولیکول در اختیار پزشک متخصص برای کاشت مو قرار میگیرد.

که در اینجا به دو روش فولیکول در محل طاسی قرار میگیرد:

روش اول: پزشک متخصص به وسیله تیغ کاشت برش های بسیار کوچیک در حد میلی متر را در سر فرد ایجاد میکند سپس فولیکول را توسط پنس مخصوص به محل برش ها وارد میکند.

روش دوم: استفاده از دستگاه ایمپلنتر است که امروزه بیشتر از این روش استفاده میشود و نام این روش روش DHI است.

هزینه کاشت مو

همانطور که متوجه شدید کاشت مو عمل ساده ای نیست. پزشک شما باید مراحل زیادی را به درستی انجام دهد تا بتواند فولیکول های تازه را در نقاط مختلف سر شما قرار دهد تا به مرور این فولیکول ها رشد کنند. بنابراین انتظار میرود هزینه کاشت مو زیاد باشد و نحوه محاسبه این هزینه برای هر دانه مو به طور جداگانه حساب میشود.

حال بسته به تعداد فولیکول هایی که برای شما کاشت میشود و هزینه هر دانه مو و دستمزد خود پزشک قطعا این هزینه مقدار کمی نخواهد بود.

ولی از آنجایی که وجود مو واقعا مهم است و نمیتوان میزان آن را انکار کرد، گاها افراد مجبور به انجام این عمل میشوند در حالی که توانایی پرداخت تعرفه آن را ندارند. حال چاره چیست؟

کارت طلایی و تخفیف کاشت مو

با توجه به مواردی که گفته شد هزینه کاشت مو مقدار کمی نخواهد بود از این رو اکثر مردم برای انجام چنین عملی نیاز به حمایت مالی دارند.
و البته میدانید که هیچ بیمه ای همچین عملی را تحت پوشش خود قرار نمیدهد. اما ما اینجا هستیم تا حامل خبر خوبی مبنی بر بیمه تخفیف کاشت مو و انواع بیمه درمانی باشیم‌. این بیمه به صورت کارت طلایی به شما اهدا میشود و به شما کمک میکند تا کاشت موی خود را با کمترین هزینه انجام دهید. این کارت به عنوان بیمه در اختیار شما قرار میگیرد تا بتوانید در بهترین کلینیک ها و زیر نظر بهترین متخصص ها عمل کاشت مو انجام دهید و در کنار آن تخفیف شگفت انگیزی را دریافت کنید‌. پس اگر در شرایطی هستید که نیاز به کاشت مو و گرفتن تخفیف کاشت مو دارید، از دریافت این کارت غافل نشوید‌.