مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با حمایت دولت از تیرماه بیمه طلایی درمان ویژه افراد تحت تکفل بازنشستگان کشوری اجرا خواهد شد.Untitled-1

ایراندخت عطاریان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره واریز افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان کشوری در سال جاری اظهار داشت:  صندوق بازنشستگی کشوری نخستین دستگاهی بود که مصوبه دولت را اجرا کرد.

وی تصریح کرد: صندوق بازنشستگی کشوری در نخستین ماه از سال جاری به وعده خود عمل کرد و بنا داریم تا پایان سال نیز به تعهدات خود عمل کنیم.

عطاریان ادامه داد: در سال جاری طرح‌های خوبی برای حمایت از بازنشستگان کشوری و خانواده‌هایشان پیش بینی شده است که از آن جمله می‌توان به پرداخت‌ وام‌های ضروری و ارائه تسهیلات ویژه به بازنشستگان کشوری برای استفاده از سفرهای زیارتی و سیاحتی اشاره کرد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به پرداخت وام ضروری به بازنشستگان کشوری در سال 92 افزود: امسال اعتبارات خوبی برای کمک به بازنشستگان در نظر گرفته شده است که پیش بینی شده است با افزایش 40 درصدی اعتبارات خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری امسال به 80 هزار بازنشسته کشوری وام ضروری پرداخت شود.

وی گفت:یکی از برنامه‌های صندوق بازنشستگی کشوری در سال گذشته اجرای طرح بیمه طلایی ویژه بازنشستگان کشوری بود که در سال گذشته تمامی بازنشستگان از این خدمات استفاده کردند.

عطاریان بیان داشت: در سال جاری با برنامه ریزی انجام شده افراد تحت تکفل بازنشستگان کشوری نیز به طرح بیمه طلایی درمان اضافه می‌شوند.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری بیان داشت: از تیر ماه  امسال فاز دوم طرح بیمه طلایی ویژه بازنشستگان و خانواده‌هایشان اجرا خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *