بهترین دکتر جراحی دندان در تهران

یکی از شاخه های تخصصی داندن پزشکی از علم پزشکی است که به سلامت بیمارهای دهان،لثه،دندان و بخش های مرتبط می پردازد.برپایه نتیجه بعضی پژوهش ها ابتلا به بیماری های مرتبط با دندان و لثه می تواند نشانه یا علامت شماری از عارضه ها باشد.حفظ سلامت دهان برای سلامت عمومی بدن ضروری است .از بهترین دکتر جراحی دندان در تهران می خواهند سلامت دندان های خود را با ویزیت و جرم گیری منظم تضمین کنند.متخصص از دکتر جراحی همواره بیماران را تشویق به رعایت بهداشت دهان و دندان می کنند.

وظایف دندان پزشک

متخصص بهترین دکتر جراحی دندان در تهران وظایف بسیار مهمی را برای حفظ سلامت دهان و دندان به عهده دارد. بهترین دکتر جراحی دندان در تهران خوب بیماران خود را تشویق می کند تا با مسواک زدن و نخ کشیدن به روند صحیح و جرم گیری دوره ای از پوسیدگی دندان های خود و ابتلا به دیگر بیماران لثه و دندان جلوگیری کنند.ویزیت های دکتر جراحی دندان تهران دوره ای منظم بخش مهمی از فعالیت آنها است که با جدی گرفتن آنها بخش جدایی ناپذیر از برنامه مراقبت از دندان ها است. دکتر جراحی دندان عمومی علاوه بر چک آپ های کلی انجام درمان های پایه ای را بر عهده دارد که انجام آنها در هر مطلب دندانپزشکی معمولی ممکن است.

تخفیف عصب کشی دندان

قسمت قابل توجه دکتر جراحی دندان  مشاهده دندان شما در بالای لثه قرار دارد،تاج دندان نام دارد.درزیر لثه آنچه که دندان شما را در لثه فیکس می کند ریشه دندان است.سیستم عصبی ریشه دندان در واقع یک شبکه است که ناحیه خالی میان دندان تا ریشه را پر می کند.کانال های ریشه با بافت همبند ضعیفی به نام پالپ های دندان پر می شوند و مسئولیت تغذیه و آبرسانی دندان و نیز واکنش به گرمی و سردی را برعهده دارند.

وقتی که عفونت دندان رخ می دهد این پالپ دندان است که ملتهب می شود.به همین خاطر ممکن است هنگام خوردن یا نوشیدن احساس درد کنید. در صورت عدم درمان، عفونت می تواند عمیق شود و در کل سیستم عصبی ریشه های دندان شما گسترش یابد. در چنین مواردی لازم است که درمان ریشه دندان یا به اصطلاح عصب کشی دندان صورت گیرد.و اگر نگران هزینه های درمان هستید بهتر از به بهترین دکتر جراحی دندان در تهران هستند مراجعه کنید و یا از بیمه  دندان پزشکی ویا از تخفیف هایی که بهترین دکتر جراحی دندان در تهران میگذارند استفاده کنید.

تخفیف لمینت

قبل از توضیح تخفیف لمینت در بهترین دکتر جراحی دندان در تهران بگویم باید اصلا بگویم لمینت چی هست و به چه کاری میاد.

لمینت دندان درواقع پوشش نازکی است که روی دندان قرار میگیرد و باعث تغییر رنگ و ظاهر (اندازه، شکل) دندان ها میشود.

لمینت ها علاوه بر زیبایی دندان بر سلامت دندان نیز تاثیر گذارند. به طوری که لمینت نسبت به مینای دندان دارای مقاومت بیشتری بوده و کمک میکند که ناهمواری ها و عیوب دندان ها پوشیده شوند.

چون در گذشته ظاهر دندان فردی ایرادی وجود داشت و باید همیشه تحمل میکرد و حتی باعث افت اعتماد بنفس فرد میشد و تاثیر بسزایی در زندگی فردی میشود ولی امروزه با روش های جدید و بروز این مشکل تا حدود زیادی حل شده است.

انواع لمینت سرامیکی

شاید گاهی ممکن است عوامل خارجی یا فشارها سبب تغییر شکل دندان ها شوند و یا خوردن نوشیدن رنگی موجب تغییر رنگ می شود.و امکان این وجود دارد که دندان فردی به صورت ارثی دچار نامنظمی و بد رنگ باشد.در این مواقع جای نگرانی نیست روش های مختلفی وجود دارد که با مراجعه به دکتر جراحی دندان میتوانید برای ترمیم شکل ظاهری دندان ها را تغییر بدین.یکی از این روش ها لیمنت است

بهترین دکتر جراحی دندان در تهران مثلا برخی از لمینت های سرامیکی از زیرکونیا ساخته شده است که دارای دوام و استحکام بسیار زیادی است. البته بهترین دکتر جراحی دندان در تهران اگر چه این نوع لمینت بسیار مستحکم است ولی از زیبایی ظاهری کمی برخوردار است. از این نوع لمینت برای دندان هایی استفاده میشود که تحت فشار زیاد هستند تا بتوانند دوام دندان ها را تضمین کنند.

تخفیف ایمپلنت

دندان ها ممکن است در اثر پوسیدگی و اتفاق های مختلف به طور کلی دندان از بین برود.هرچند در گذشته در اگر به این مشکل برمیخوردیم تنها راه حلش این بود که دندان را بکشیم و دندان مصنوعی بزارید ولی حال این گونه نیست.روش بسیار کاربردی برای جایگزین کردن دندان وجود دارد که به آن ایمپلنت میگویند.با مراجعه به  بهترین دکتر جراحی دندان در تهران میتوانید ایمپلنت یک جایگزین خیلی خوب برای دندان های از دست رفته خود باشد و حتی میتوان گفت از دندان اصلی هم مقاوم تر و قشنگ تر است و اگربه خوبی از آن مراقبت شود تا سال ها و حتی تاپایان عمر باقی خواهد ماند.

ایمپلنت یک روش بسیار نوین و عالی بوده وبا رفتن به بهترین دکتر جراحی دندان در تهران خیلی از افراد طرفدار ایمپلنت هستند.تنها نشکلی که دارد هزینه بسیار بالایی دارد.

کارت طلایی دندان

کارت طلایی یک نوع بیمه غیر دولتی است که تمامی بهترین دکتر جراحی دندان در تهران خدمات دندان پزشکی از  جمله لمینت،ایمپلنت،ارتودنسی،عصب کشی ، بلیچینگ و……تحت پوشش خود قرار می دهد.کارت طلایی بیمه ای است که شامل تخفیفات کارت شگفت انگیزی دارد که متقاضیان با دریافت این کارت میتوانید از آن بهره مند شوند. برای داشتن این کارت کافیست به سایت کارت طلایی دندانپزشکی مراجعه کنید و فرم مربوطه را پرکنید و در آخر این کارت شگفت انگیز و کاربردی را دریافت نمایید.

درسته حدس زدین ما اینجا هستیم تا در این شرایط اقتصادی سخت باری را از دوش افراد جامعه خود برداریم تا لبخندی قشنگ را به شما هدیه دهیم چرا که آرزو ما دیدن لبخند قشنگ شماست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *