آکاایران به نقل از مدآنلاین : سیندی کرافورد  Cindy Crawford هنرپیشه و مدل معروف امریکایی متولد سال 1966 که فقط دو سال به پنجاهمین سالگرد تولدش باقی مانده است ،گویا با افزایش سن زیباییش بیشتر می شود و اکسیر جوانی را کشف کرده است. چهره این مدل معروف اصلا به یک زن 48 ساله شباهتی ندارد!  رازهای زیبایی و سلامتی سیندی را در اینجا بخوانید .

 سیندی کرافورد اخیرا مدل جلد مجله آنلاین زیبایی ویولت گری Violet Grey شده است و در عکس هایی که برای این مجله انداخته است کت و شلواری سیاه به همراه بلوز سفید برتن دارد و زیبایی اش مثل سابق چشم ها را خیره می کند.

او درباره راز زیبا ماندن خود می گوید: من از سن 35 سالگی رسیدگی و مراقبت از پوست خود را آغاز کردم اما تغیری در ظاهر خود نداده ام و کاری نکرده ام که وقتی کسی من را می بیند احساس کند که آدم دیگری شده ام.

 djgfhjdg

شیپورچی نوشت: به مدت 13 سال با کمک یک دکتر متخصص پوست استفاده از میکرودرم ابریژن درمانی را انجام دادم که بسیار به جوان سازی پوست من کمک کرد.هیچ گاه از لیزر یا پیلینگ استفاده نکردم. هر روز صبح کرم ضدآفتاب می زنم ، و هر صبح و شب پوست خود را تمیز می کنم و از کرم شب استفاده می کنم.

یکی از دوستان من میک آپ آرتیست است و همیشه از لوازم آرایشی زیادی استفاده می کند، مثلا برای آرایش چشم هایش 16 سایه مختلف را ترکیب می کند ولی این چیزی است که همیشه من را به خنده می اندازد! من برای میک آپ روزانه ابروهای خود را برس می زنم ، به مژه هایم ریمل زده و کمی هم رژلب کم رنگ استفاده می کنم.

 

نکته دیگری که باید یادآوری کنم و کمتر کسی به آن توجه می کند پیرشدن موهاست! من موهای خود را هر روز نمی شویم و با سشوار خشک نمی کنم و اگر لازم باشد تنها با باد ملایم آنها را خشک می کنم. شب ها موقع خواب موهایم را جمع می کنم. از ماسک گیاهی گل یاسمن قبل از حمام استفاده می کنم  که حس بسیار خوبی به موهایم می دهد.

وقتی به یکی از دوستانم که متخصص تغذیه است مراجعه کردم برای یک نوشیدنی خوب و مغذی به من پیشنهاد یک اسموتی با ترکیب شکلات، نعنای تازه، شیربادام،اسفناج و نصف موز را داد که هر روز قبل از رفتن به کار آن را درست می کنم. این واقعا عالی است!

یادمان باشد زمانی مردم فکر می کردند یک بشقاب پر از پاستا کالری چندانی ندارد اما داشتن این سبک رژیم غذایی امروز کاملا غلط و مغایر با سلامتی است . خوردن چنین غذاهایی امروز شبیه به خوردن یک ظرف بستنی بزرگ و پرخامه است!

راز جوانی و زیبایی من این است که در واقع هیچ حرکت اسرارآمیز یا به خصوصی انجام نداده ام در واقع رازجوانی من همین است!

من تمام کارهایی را که شاید همه ما بدانیم ولی زیاد به آنها اهمیت ندهیم و از کنار آنها ساده رد شویم را رعایت کرده ام. سیگار نکشید! به اندازه کافی بخوابید! به میزان لازم آب بنوشید و چیزهایی را پیدا کنید و انجام دهید که شما را خوشحال می کنند! زیرا این خوشحالی واقعی و رضایت از زندگی را برای شما فراهم می کند که نتیجه آن رسیدن به اعتماد به نفس بالاست.

این مدل سرشناس که هم اکنون دو فرزند  دارد در پی برنامه ریزی برای جشن  تولد پنجاه سالگی خود در فوریه سال 2016 است و قصد دارد با نوشتن یک کتاب خاطرات زندگی 50 ساله خود را با دیگران قسمت کند. 

او در این باره گفت:به نظر من برای هرکسی تولد پنجاه سالگی که نیمی از زندگی طی شده است بسیار با ارزش است. باید در این جشن تولد به تجربه ها و خاطرات کسب شده با دقت بیشتری نگاه کرد و از آنها درس گرفت.

سیندی کرافورد می گوید: «پیرشدن برازنده بیانگر داشتن یک زندگی ایده آل است!»

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *