تخفیف دندانپزشکی

هرکسی مسئول سلامتی خودش است. یعنی اگر به خاطر کم کاری کسی درگیر بیماری شود و یا اینکه یکی از اعضای بدنش دوچاد مشکل شود فقط باید خودش مورد سرزنش قرار بگیرد. چرا که هر فردی باید تا حد امکان و تا جایی که به ما مربوط میشود باید از خودش مراقبت کند.

یکی از همین مراقبت ها مخصوص دندان است.

مراقبت از دندان

دندان یکی از اعضای حیاتی بدن است که در صورت عدم مراقبت خیلی زود سلامتش به خطر می‌افتد. چرا که محیط دهان به گونه ای طراحی شده است که اگر مراقبت و بهداشت در آن صورت نگیرد به مرور دندان دوچار پوسیدگی میشود. اما این پوسیدگی چگونه است؟

پوسیدگی زمانی صورت میگیرد که شما بعد از خوردن مواد شیرین دهانتان را شست وشو ندهید. در اینصورت کربوهیدارت در دهان تجمع میبابد، از آن اسید ترشح میشود. این اسید سبب پوسیدگی دندان میشود.

حالا جدا از پوسیدگی انسان موجودی است که دائما در حال خوردن غذا و میوه و خوراکی های مختلف است‌. از این رو ماده چسبنده و زردی به دندان ها میچسبد که به

راحتی از دندان ها جدا نمیشود و پلاک نامیده میشود. همین پلاک ها با تولید اسید سبب پوسیدگی دندان نیز میشوند.

از آنجایی که پلاک زرد رنگ است و ظرهر زشتی روی دندان ها ایجاد میکند، میتواند بسیار آزار دهنده باشد‌ چرا کا ظاهری نا زیبا به دندان ها میدهد‌.

اما چاره آن چیست؟

سفید کردن دندان با استفاده از کارت طلایی دندانپزشکی

 

اول از هرچیزی بهتر است به پزشک مراجعه شود چرا که پزشک میتواند به درستی تشخصی دهد در حال حاظر چه اقدامی برای دندان ها ضروری است.

معمولا یکی از اقداماتی که پزشک انجام میدهد، جرم گیری است. با جرم گیری تمام مواد از روی دندان ها پاک میشود ولی بااین حال بازم رنگ زرد روی وندتن ها باقی میماند و نمیتوان گفت دندان ها کاملا سفید مرواریدی میشوند‌.

درواقع برای رسیدن به آن سفیدی باید کارهای دیگری کرد:

بله بلیچینگ دندان یکی از راه های سفید کردن دندان است که با کارت طلایی دندانپزشکی میتوان با نازل تریت قیمت این اقدام صورت گیرد.

بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان روشی نوین برای سفبد کردن دندان هاست. که در آن به کمک دندان پزشک سفیدی بینظیری به دندان ها داده میشود.

در قدم اول باید به دندان پزشک مرامعه کنید که در صورت لزوم در ابتدا دندان هایتان جرم گیری شود سپس در اقدام بعدی بلیچینگ انجام شود.  بلیچینگ یا سفیدی دندان به دوصورت انجام میشود.

اول روش

این روش کاملا روشی است که باید در مطب و توسط دندان پزشک انجام شود. در ابن روش دندان پزشک از مواد شیمیایی مخصوصی استفاده میکند و آن را روی دندان قرار میدهد، سپس مواد محافظی روی لثه قرار میدهد که به لثه آسیبی نرسد.

سپس توسط لیزر مواد شیمیایی روی دندان را فعال میکند تا با فعالیت آن زردی دندان را از بین ببرد. این کار اصلا وقت گیر نیست و تایم کوتاهی را از دندان پزشک را میگیرد. این ماده شیمایی که در سفید کردن دندان مورد استفاده قرار میگیرد پروکسید هیدروژن است که اثر آن با تاباندن نور فعال میشود.

دومین روش

سفید کردن دندان در خانه‌، در این روش دندان پزشک یک قالب به بیمار میوهد و مواد مربوط به سفید کردن دندان را نیز به شخص میدهد‌. سپس آمکزش های لازم را به وی میگوید که در خانه انجام دهد‌.

در این روش شخص باید قالب را پر از مواد غلیظ کند و آن را روی دندان قرار دهد. بستگی به توصیه پزشک دارد این کار روزی چند بار و چندبار در هفته انجام شود. بااین روش به خوبی سفیدی دندان صورت میگیرد.

شاید برایتان سوال باشد که کدام روش برای سفید کردن دندان موثر است. درواقع هردو روش موثر هستند که روش مطبی آن با سرعت بیشتری انجام میشود‌. ولی اگر میخواهید اثر بخشی آن دائمی باشد باید در کنار روش مطبی، روش خانگی نیز انجام شود.

سپس پزشک خمیر دندان و روشهای بهداشت مخصوص را به شما میگوید که شما میتوانید با مراقبت های همیشگی این سفیدی را به مدت زیادی نگهداری کنید. و همگی اینها به خود شما و نحوه بهداشت دهان و دندان و مراقبت شما بستگی دارد

هزینه بلیچینگ با کارت تخفیف زیبایی دندان پزشکی

تقریبا تمام خدماتی که دندان پزشکی امروزه صورت میگیرد به دلیل تحریماتی که بر کشور ما وارد شده است بسیار زیاد است. آنقدر که اکثرا برای پرداخت چنین هزینه هایی دوچار مشکل میشویم. از پر کردن و عصب کشی گرفته تا هزینه دندان مصنوعی و کاشت دندان و لمینت و غیره بسیار زیاد است. ولب در میان تمامی این خدمات ارزان ترین و مناسب ترین خدمات مربوط به بلیچینگ دندان است که نسبت به بقیه اقدامات مناسب تر است. بااین حال با توجه به شرایط اقتصادی کشورمان و میانگین درآمد افراد این هزینه نیز زیاد است.

پس باید چه کرد؟ چه راهکاری وجود دارد؟

برای حل این مشکل ما تصمیم گرفتیم تخفیف ویژه ای به شما تعلق بگیرد.

یکی از این تخفیفات استفاده از کارت تخفیف زیبایی دندان پزشکی است. به کمک کارت تخفیف دندانپزشکی میتوانید روی تمامی خدماتی که برای دندانتان انجام میدهید از ۳۰تا ۷۰درصد تخفیف بگیرید. در اینصورت هزینه هات به مقدار قابل توجهی کاهش میباند و لبخندی زیبا به شما هدیه میشود.

هدف ما هرچه زیباتر خندیدن شماست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *