بیمه دندانپزشکی

در گذشته مردم خیلی زود پیر میشدند! پیر نه به این معنی که موها سفید شوند یا سن سریع بالا رود! به این معنی که افراد دندان هایشان را به دلیل عدم مراقبت زود از دست میدادند و یااینکه بر اثر اتفاقات مختلف یا بر اثر حوادث محتلف ضربه بر دندان هایشان وارد میشد بنابراین شخص دندانش را به زودی از دست میداد که یا دیگر بدون دندان زندگی میکرد و یا از دندان مصنوعی استفاده میکردند بنابراین همانطور وه خودتان دیده اید چهره فرد کاملا عوض میشد، دور دهانشان خطوطی براثر نداشتن دندان می افتاد.

پس همه‌ی این عوامل سبب میشد افراد در سن کم پیر به نظر برسند و چه افرادی که زود پیر شدند. نداشتن دندان و یا عدم مراثبت سبب بیماری های مختلف گوراشی نیز میشود. پس به اسن نتیجه میرسیم دندان تاثیر بسیار زیادی در سلامتی انسان دارد‌ و چون در گذشته کسی زیاد از این مهم خبر نداشت، ضربه های زیادی از این قضیه میخوردند.

رسیدگی به دندان ها با کمک کارت طلایی دندانپزشکی

ولی امروزه با پیشرفت علم و فناوری و اطلاعاتی که روزانه از طریق کتاب و رسانه و دنیای مجازی دست به دست میشوند افراد اطلاعاتشان در این زمینه بسیار بالا رفته است به طوری که امروزه کمتر کسی را مشاهده میکنیم که به دندان های خودش رسیدگی نکند و یا از آنها مراقبت نکند‌ ولی باز هم اتفاقات و حوادث در راهند‌ به طوری ممکن است باز هر اتفاقی بیفتد که شخص ناگهان دندان هایش را از دست بدهد‌.

تصادف یا ضربه های ناگهانی به دندان یکی از عواملی است که ممکن است سبب شود شخصی به یکباره دندان هایش را از دست بدهد. گاها هیچ حادثه ای برای شخص رخ نمیدهد ولی جنس دندان های فرد به شکلی است که بسیار ضعیف هستند که حتی در صورت مراقبت نیز پوسیده و خراب میشوند و شخص دندان هایش را از دست میدهد‌.

در این صورت باید چکار کرد؟ راه چاره چیست؟ آیا علم و فناوری برای این مشکلات پاسخگو است؟

آیا استفاده از فناوری امروزی هزینه ی بالایی خواهد داشت؟ این هزینه هارا افراد نیازمند چگونه باید پرداخت کنند؟ جواب سوال آخر را همینجا به به آن پاسخ میدهیم. این هزینه ها اگر چه بالا هستند ولی روش های زیادی از جمله استفاده از بیمه درمان و عیره کاهش میدهند ولی روش بهتر و بصرفه تری نیز وجود دارد!

استفاده از کارت طلایی دندانپزشکی روشی بهینه و بصرفه است که افراد با استفاده از آن ۳۰تا ۷۰درصد تخفیف میگیرند

کاشت دندان

امروزه با افزایش توجهات به زیبایی و مشکلات مردم و همچنین دندان که یک عضو حیاتی بدن است که علاوه بر تاثیرات بسزایی که بر زیبایی دارد تاثیرات بسیار زیادی به سلامتی نیز دارد دانشمندان برآن شدند راه حلی برای دندان های از دست رفته پیدا کنند.

در ابتدا دندان مصنوعی وارد بازار شد ولی کم کم همگی متوجه شدند علی رغم اینکه این دندان ها کارآمد هستند ولی باز هم نمیتوانند نیازهای صد درصد افراد را براورده کنند به گونه ای که افراد پس از استفاده از دندان مصندعی مدتها درد میکشیدند و در نهایت که عادت میکردند باید همواره دندان هارا ضدعفونی میکردند و مراقب باشند که غذا و مواد زبر زیر لثه های آن نرود چرا که باعث اذیت شدن فرد میشد همچنین زیبایی چندانی ندارد و کاملا مشخص است که فرد از دندان مصنوعی استفاده میکند.

پس باید چه کرد؟ باید چاره ای اندیشید!

فایده کاشت دندان با کمک کارت تخفیف دندانپزشکی

بله کاشت دندان. کاشت دندات به گونه ایست که ‌پروتز یا همان قسمت سفید و قابل مشاهده دندان به وسیله پیچ بر استخوان فک محکم میشود این روش به قدری موثر است که کارایی مشابه دندان اصلی دارد و اگر پزشکی متخصص و کاربلد این کار را انجام دهد قطعا متوجه کیفیت و عملکرد خوب آن خواهید شد.

در این روش سوراخی در لثه و ایجاد میشود به شکلی که پیچ دقیقا به استخوان فک تکیه داده میشود و سپس پروتز دندان روی آن قرار میگیرد.

البته روش دیگری نیز وجود دارد که پیچ فقط در لثه قرار میگیرد ولی همانطور که مشخص است این روش بسیار بی کیفیت است و عمر زیادی ندارد و زود پیچ شل میشود چرا که لثه خیلی زود تحلیل میرود که سست میشود.

بنابراین این روش امروزه دیگر مورد استفاده قرار نمیگیرد و افراد ترجیح میدهند از روش قابل اطمینان تری استفاده کنند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *