کارت طلایی

مقدمه: برای مراقبت از دندان ها نیاز به مراجعه به دندان پزشک داریم و اینجاست که کارت طلایی به کمک ما می آید و با تخفیفات شگفت انگیزش این امکان را میدهد که همه خدمات دندان پرشکیمان را با کمترین هزینه انجام دهیم.

دندان ها عضو مهمی از بدن آدمی هستند که زندگی ما بدان وابسته است. انسان با خوردن و آشامیدن میتواند به زندگی ادامه دهد و اگر به هر دلیلی این دو از انسان گرفته شوند، قادر به زندگی نخواهد بود. غذا به وسیله دندان جویده میشود و وارد سیستم گوارش انسان میشود و درواقع دندان اولین مرحله از سیستم گوارش آدمی است. به طوری که در ابتدا به وسیله دندان و با شکل مکانیکی غذا جویده و تکه تکه میشود، سپس توسط بزاق دندان تا حدودی تجزیه شده، به هم چسبیده و وارد بدن انسان میشود. پس دندان در سلامتی انسان بسیار موثر خواهد بود و محافظت و مراقبت از آنها وظیفه ماست.

تاثیر دندان بر سلامتی

  • همانطور که گفتیم دندان تاثیر زیادی بر سلامتی دارد. دندان ها در ابتدای مسیر سیستم گوارش قرار دارند به گونه ای که اگر غذا را به خوبی نجویم باعث آسیب به سیستم گوارش(معده و دفع) میشویم. بنابراین دندان ها نقش بسزایی در سلامتی انسان ها دارند‌.
  • همچنین اگر از دندان ها به خوبی مراقبت نشود، یعنی بهداشت دهان و دندان به خوبی صورت نگیرد باعث ایجاد عفونت در ریشه دندان و لثه ها میشود. حال اگر شخصی پیگیر درمان این عفونت نشود ممکن است باعث ایجاد آسیب به قلب بشود.

پس دندان ها در سلامت قلب هم تاثیرگذار هستند.

تاثیر دندان‌ها در ارتباط عمومی و حضور در جامعه

شاید برایتان جالب باشد که دندان ها میتوانند در روابط عمومی و حضور شما در اجتماع تاثیر گذار باشند.

مورد اول مربوط به زیبایی دندان هاست. اگر شخصی دندان های زرد و پوسیده و نامرتب داشته باشد در وحله اول اعتمادبه نفس خودش کاهش پیدا میکند. ممکن است شخص از حرف زدن و خندیدن در جمع گریزان شود و به همین دلیل نتواند ارتباط عمومی سالمی در اجتماع و با افراد مختلف برقرار کند.

این قضیه میتواند تاثیر فراوانی بر سلامت روح و روان شخص تاثیر بگذارد.

مورد دوم مربوط به بوی دهان است. اگر شخصی بهداشت دهان و دندان را رعایت نکند، به مرور زمان تحمع پلاک ها و جرم ها برروی دندان و فعالیت باکتری ها در دهان موجب بوی نامطبوع در دهان میشود که این عامل سبب دور کردن افراد میشود و در نهایت گوشه گیری و کاهش اعتماد به نفس شخص را در پی خواهد داشت. پس سلامت دهان و دندان میتواند تاثیر بسزایی در حضور اشخاص در جامعه و سلامت روح و روان دارد به طوری که نمیتوان به راحتی از کنار آن عبور کرد و این قضیه را نادیده گرفت.

تاثیر دندان بر زیبایی

در جهان میلیون ها انسان وجود دارد. هرکدام از این انسان ها دارای شکل و ظاهر متفاوتی هستند. این تفاوت ها میتواند شامل کوتاهی و بلندی، سفید، سبزه و سیاه، چاق و لاغر و غیره باشد که همه این تفاوت ها به نوبه خودشان زیبا هستند. هیچ کسی حق ندارد کسی را به خاطر ظاهر خدا دادیش مسخره کند و یا زشت پندارد. همه مردم در هر اندازه و شکل و رنگ و سایزی میتوانند زیبا باشند‌ چرا که شکل و ظاهر هیچ شخصی انتخاب خودش نبوده و کاملا خدا دادی است.

ولی برخی پارامتر ها هستند که آراستگی و زیباییشان به خود فرد وابسته است. یکی از این موارد دندان ها هستند. دندان ها جزئی از صورت آدمی هستند که زیباییشان کاملا به خود ما بستگی دارد و زیبایی دندان ها دارای تعریف ثابتی است.

دندان های سفیدو مرتب فانتزی هر فردی است که هر شخص با قدری مراقبت و بهداشت دهان و دندان میتواند دندان های زیبا و سفیدو سالم داشته باشد.

درواقع تاثیر زیبایی دندان ها بر ظاهر افراد غیر قابل انکار است و نمیتوان تاثیر شگفت انگیز آن را بر ظاهر افراد نادیده گرفت.
دندان زیبا باعث زیبا تر دیده شدن لبخند افراد میشود و این زیبایی غیر قابل چشم پوشی است.

نحوه مراقبت از دندان ها با کمک کارت طلایی

برای مراقبت از دندان ها کارهای ساده ای توسط متخصصان ارائه شده است که در اینجا به توضیح مختصری از برخی از آنها میپردازیم.
اولین راه مراقبت، مسواک زدن است.

هر شخص موظف است روزی دوبار مسواک بزند. مسواک زدن باعث جلوگیری از تجمع پلاک ها و باکتری ها میشود در نتیجه از زرد شدن، پوسیدگی و بوی نامطبوع دهان جلوگیری میشود.
دومین راه، نخ دندان کشیدن است.

اگر چه مسواک جهت پاکسازی دندان صورت میگیرد ولی ممکن است تکه های غذای باقی مانده در لابه لای دندان، توسط مسواک به خوبی پاکسازی نشوند.
پس لازم است به وسیله نخ دندان این قسمت ها پاکسازی شوند و از هرگونه پیشگیری شود.

سومین قدم، مراجعه به دندان پزشک چهت معاینه است.

هر فردی در کنار بهداشت دهان و دندان لازم است سالی دو مرتبه به دندان پزشک مراجعه کند تا از هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری به عمل آید.

با رعایت تمامی نکات بالا قطعا دندان های زیبا و سالمی خواهید داشت.

نامرتب بودن دندان

به دلایل مختلفی ممکن است دندان ها نامرتب باشند.

ممکن است شخصی به شکل ارثی دندان هایی نامرتب داشته باشد. مثلا فک بالا یا پایینش جلو یا عقب باشد و ظاهر فرد به هم بریزد.

ممکن است شخصی به طور ژنتیکی جنس دندان هایش خوب نباشد و با وجود تمام مراقبت ها خراب و پوسیده شوند و ظاهر ناخوشایندی به دندان ها داده شود.

ممکن است در کودکی مراقبت های لازم جهت رشد منظم دندان ها صورت نگرفته باشد و فرد دندان هایی نامنظم داشته باشد.

در چنین مواقعی بااینکه تقصیر خود فرد نیست ولی راه هایی برای حل این مشکل وجود دارد به طوری که فرد باانجام دادن آنها میتواند به نتیجه مطلوب برسد.

ولی این راه ها میتواند هزینه بر باشد چرا که باید به متخصص دندان پزشک مراجعه کند و در جهت رفع آنها اقدام کند.

به هر حال دندان ها آنقدر مهم هستند و تاثیرات فراوانی بر کیفیت زندگی میگذارند که هرچقدر هم هزینه شود ارزشش را دارد‌.

دندان ها و کارت طلایی

در اینکه هزینه های دندان پزشکی بسیار شکی نیست و ممکن است برخی افراد این را توجیهی برای عدم مراقبت و ترمیم دندان هایشان بدانند.

ولی ما اینجاییم که این بهانه هارا برطرف کنیم تا دیگر راهی برای طرفه رفتن نداشته باشید.

بیمه کارت طلایی دندانپزشکی، بیمه ای است که با تحت پوشش قرار دادن هزینه های دندانپزشکی شما، تخفیفات فوق العاده ای برآن اعمال میکند. این تخفیفات میتواند چیزی بین ۳۰تا ۷۰درصد باشد و بسته به نوع خدمات شما متغیر است.

بله ما اینجاییم که به شما دندان های زیبا هدیه دهیم‌ و هماطنور که همیشه گفته ایم،

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *