هزینه بلیچینگ

مقدمه: در این مقاله قصد بر این است که به موضوع بلیچینگ دندان بپردازیم. عوامل مختلف زیادی روی زیبایی انسان تاثییر گذار هستند. از پوست و مو و چشم و ابرو گرفته تا سبک استایل و هیکل و غیره… همگی این عوامل میتوانند دست به دست هم دهند تا زیبایی منحصر به فردی را به شما هدیه دهند. ولی تمامی این مواردی که گفته شد کاملا سلیقه ای میباشد. چرا که ممکن است یکی پوست سفید دوست داشته باشد و دیگری پوست تیره. یکی چشم و ابروی مشکی را بپسندد و دیگری بلوند‌ و همینطور زیبایی تمامی عوامل بالا از نظر افراد متفاوت، متغیر است.

اما درمیان تمامی عوامل زیبایی تنها یک عامل است که سبک و رنگ آن برای همه مردم ثابت است.
بله دندان.

دندان یکی از عوامل تاثیر گذار و مهم بر زیباییست که همگی مردم درمورد آن‌اتفاق نظر دارند.

اما عوامل مختلفی از جمله پوسیدگی و تغییر رنگ و غیره میتوانند روی این زیبایی تاثیر منفی بگذارند که باید از آنها پیشگیر و یا درمان کرد.
پیشگری یادرمان دندان از جمله کارهاب تخصصی است که فقز میتواند توسط دندان پزشک صورت گیرد. و شما میتوانید این خدمات را با تخفیفات ویژه کارت طلایی دندان پزشکی داشته باشید.

بلیچینگ دندان چیست

روشی که درآن میتوان دندان ها را تا چند درجه روشن کرد.

درواقع ماده اصلی که در بلیچینگ یا سفید کردن دندان مورد استفاده قرار میگیرد پراکسید هیدروژن است. این ماده با تاثبری که بر رنگ دانه های روی دندان دارد میتواند رنگ دانه هارا اکسید کرده و و باعث روشن شدن و سفید شدن دندان ها شود.

موادی که باعث تغییر رنگ در دندان ها میشود:

  1. خوردن قهوه و نوشیدنی های رنگی
  2. استعمال دخانیات و هرگونه مواد مخدر
  3. بعضی از بدررنگی ها و تغییر رنگ ها منشا ژنتیکی دارند
  4. پوسیده شدن دندان ها نیز تاثیر بسزایی در تغییر رنگ دندان ها دارد
  5. و درنهایت عدم مراقبت و بهداشت دهان و دندان نیز میتواند عامل مهمی در تغییر رنگ دندان ها شود‌.

اقدامات قبل از بلیچینگ دندان

قبل از اینکه بلیچینگ انجام دهید باید یک سری اقدامات را انجام دهید. مثلا باید حتما قبل از انجام پوسیدگی تمامی پوسیدگی هارا ترمیم کنید. و نکته مهم این است که لیچینگ نمیتواند پرکردگی ها و روکش ها و غیره را تغییر رنگ دهد.

بهتر است که قبل از سفید کردن دندان ها جرم گیری صورت گیرد تا نتیجه اثر بخش تر شود.

انواع روش های بلیچینگ دندان

۱_مطب

در این روش دندان پزشک در ابتدا ژل مخصوصی را روی لثه بیمار قرار میدهد. سپس ماده شیمیایی را روی دندان بیمار قرار میدهد و با لیزر مخصوصی سبب فعال شدن ماده شیمایی میشود. این ماده اکثر رنگ دانه های دندان را از بین میبرد‌ و دندان را تا چنددرجه روشن میکند.

اما شاید بپرسید چرا با ژل روی دندان بیمار قرار میدهند؟ برای محافظت از لثه در برابر اشعه این کار صورت میگیرد.

۲_خانگی

در این روش یک قالب برای دندان های بیمار در نظر گرفته میشود سپس ژل مخصوص بلیچینگ به بیمار داده میشود تا در خانه طبق نظر دندان پزشک به طور مرتب از آن استفاده شود. بعد از مدتی دندان ها چند درجه روشن شده و به حد مطلوبی میرسند.

بهترین تایم استفاده از آن شب به هنگام خواب است که تا صبح ژل و قالب روی دندان ها بماند و بیشترین و بهترین عملکرد خودرا روی دندان نشان دهند‌.

کدام یک از روش های بلیچینگ بهتر است

در هر یکی از روش های بلیچینگ از ماده مخصوصی استفاده میشود که هرکدام تاثیر خاص خود را دارند. اگر چه بلیچینگ در مطب کاربردی تر و بهتر است ولی اگر کسی میخواهد جواب بهتری از درمان خود بگیرد باید در کنار روش مطب روش خانگی راهم در پیش بگیرد تا بهترین و بیشترین جواب را بگیرید.

درواقع روش خانگی در کنار روش مطب میتواند ماندگاری این روش را تضمین کند‌.

معایب بلیچینگ دندان چیست

بلیچینگ دندان یکی از بهترین و سالم ترین روش های سفید کردن دندان است. اگر چه برخی افراد از لمینت برای سفید کردن دندان استفاده میکنند ولی لمینت از جمله روش هاییست که بدون عیب نیست. ولی بلیچینگ هیچ گونه مشکلی برای دندان ایجاد نمیکند و میتواند دندان ها را سفیدو زیبا کند.

از جمله معایب لمینت این است که در لمینت لازم است حتما مینای دندان‌تراشیده شود تا ماده لمینت روی دندان کار گذاشته شود، همچنین لمینت هزینه بسیار زیادی دارد و درواقع هرکسی توانایی پرداخت هزینه های آن را ندارد.

هزینه بلیچینگ دندان

سفید کردن و بلیچینگ دندان از آن دسته خدمات دندان پزشکی است که هزینه بسیار مناسبی به نسبت دیگر خدمات دندان پزشکی دارد. یعنی اگر برای سفید کردن دندان‌هایتان ملاکتان هزینه و کیفیت کار است، بهترین و مطمعن ترین روش بلیچینگ دندان است.

بلیچینگ این امکان را میدهد که بدون صرف هزینه زیاد و یا حتی آسیب به دندان هایتان، دندان های سفیدی داشته باشید و از سفیدی و زیبایی دندان هایتان لذت ببرید.

کارت طلایی دندان پزشکی و بلیچینگ دندان

اگر چه هزینه بلیچینگ دندان بسیار مناسب است ولی بازهم نمیتوان انکار کرد افراد زیادی هستند که توانایی پرداخت چنین هزینه هایی را ندارند‌. از این رو بهتر است که از بیمه دندان پزشکی برای پرداخت هزینه های آن استفاده کنید‌.

ولی خب بیمه دندان پزشکی از آن دسته بیمه هاست که هرکسی تحت پوشش آن قرار نمیگیرد ولی چاره چیست؟

پیشنهاد ما استفاده از کارت طلایی دندان پزشکی است.

کارت طلایی دندانپزشکی این امکان را به شما میدهد تا از تمامی خدمات دندان پزشکی ۳۰ تا ۷۰ درصد تخفیف دریافت کنید. ایم تخفیف شامل حال تمامی افرادیست که عضو بیمه کارت طلایی دندان پزشکی هستند.

درواقع ما اینجاایم که لبخند زیبا را به شما هدیه دهیم. و همانطور که همیشه گفته ایم؛ هدف ما لبخند زیبای شماست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *