تخفیف کامپوزیت دندان

اگر در این صفحه هستید یقینا این روزها خیلی زیاد درباره‌ی کامپوزیت دندان شنیده اید و میخواهید بدانید علت این محبوبیت در چیست؟! همچنین ممکن است برای کامپوزیت دندان هایتان نیاز به تخفیف کامپوزیت دندان داشته باشید که ما در اینجا به سوال های شما پاسخ خواهیم داد. حقیقت اهمیت دندان ها بر هیچ کس پوشیده نیست. دندان ها خود به تنهایی بار زیبایی صورت را بر دوش میگیرند. مرتب بودن و سفید بودن دندان ها اولین چیزی است که در مصاحبت های روزانه در معرض دید قرار میگیرند بنابراین بسیار مهم هستند‌.

از این رو اهمیت دادن به دندان ها و رعایت بهداشت دهان و دندان باید در اولویت باشند‌. داشتن دندان زیبا نه تنها روی اعتماد به نفس ما تاثیر گذار است بلکه روی طرز فکر دیگران درمورد ما نیز تاثیر گذار است. از این رو لازم است هرفردی همواره بهداشت دهان و دندان خود را رعایت کند چرا که این مسئله علاوه بر اینکه یک مسئله شخصی است در زندگی اجتماعی ما نیز موثر است. پس اگر به هر دلیلی دندان هایی نامرتب یا بدرنگ دارید حتما برای انجام کامپوزیت به دندان پزشک مراجعه کنید. همچنین میتوانید طی این اقدام از تخفیف کامپوزیت نیز برخوردار شوید.

کامپوزیت دندان چیست ؟

ماده ای که دندان پزشکان از آن برای پر کردن دندان استفاده میکنند کامپوزیت نام دارد. جالب است بدانید از همین ماده نیز برای زیبا سازی ظاهر دندان ها(کامپوزیت کردن دندان) استفاده میکنند. در این روش دندان پزشک ماده کامپوزیت را روی دندان قرار میدهد و آن را فرم میدهد. در نهایت برای اینکه این ماده محکم در سرجای خود قرار بگیرد و سخت شود، از نور آبی استفاده میکند. این روش تقریبا جز روش های پر هزینه برای ترمیم دندان است که افراد معمولی جامعه توان پرداخت هزینه آن را ندارند ولی خبر خوب اینکه شما دوستان عزیز میتوانید از تخفیف کامپوزیت دندان استفاده کنید که در ادامه مقاله نحوه دریافت این تخفیف را توضیح خواهیم داد‌.

انواع کامپوزیت دندان

کامپوزیت همان مواد رزینی هستند. ذرات این مواد در اندازه های مختلف تولید میشوند که بر همین اساس دسته بندی میشوند. بنابراین کامپوزیت ها بر اساس اندازه ذرات به چند دسته تقسیم بندی میشوند:

  1. کامپوزیت هیبرید
  2. کامپوزیت نانوفیلد
  3. کامپوزیت میکروفیلد
  4. IPS ونیر ها

جالب است بدانید هر یک از این کامپوزیت ها برای دندان های خاصی طراحی شده اند. مثلا لازم است کامپوزیت دندان های جلو درخشنده و سفید باشند و دندان های خلفی کامپوزیت های مستحکم داشته باشند. از این رو برای هرکدام از دندان ها از کامپوزیت های خاص آن استفاده میکنند.

  • کامپوزیت هیبرید به دلیل داشتن ذرات درشت و محکم دارد، بنابراین از این نوع کامپوزیت برای دندان های  عقبی استفاده میشود چرا که میتواند نیروی ناشی از جویدن را تحمل کند.
  • از کامپوزیت میکروفیلد عموما برای دندان های جلو استفاده میشود. این کامپوزیت دارای ذرات کوچک و استحکام کم است اما در مقابل دارای درخشندگی و زیبایی خاصی است. از این رو میتواند گزینه مناسبی برای دندان های جلویی باشد.
  • جالب است بدانید کامپوزیت نانوفیلد در مقابل اسحتکام دارای درخشندگی نیز است بنابراین امروزه این نوع کامپوزیت مورد استفاده قرار میگیرد.
  • اما کامپوزیتی که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است کامپوزیت IPS ونیز است. این نوع کامپوزیت از نظر ظرافت، زیبایی و درخشندگی به لمینت شباهت دارند و از آنجایی که قیمت آن از لمینت کمتر است جز پرطرفدار ترین کامپوزیت هاست.

به هر حال با تمانی این تفاسیر بهتر است انتخاب نوع کامپوزیت خود را بر عهده دندان پزشکتان قرار دهید تا بهترین انتخاب را برایتان داشته باشد. اما اگر برای ترمیم دندان و کامپوزیت توانایی پرداخت هزینه آن را ندارید میتوانید از تخفیف کامپوزیت استفادا کنید.

موارد استفاده از کامپوزیت

عموما کامپوزیت در مواردی مورد استفاده قرار میگیرد که دندان ها دارای مشکلات کمی باشند. مثلا در شرایطی که دندان ها به هر دلیلی دچار بدرنگی شده باشند و یا فاصله بین دندان ها زیاد باشد و یا دندان ها دچار چرخش خفیفی شده باشند کامپوزیت میتواند بهترین گزینه باشد‌

مزایای کامپوزیت

همانطور که گفته شد کامپوزیت عموما برای ایرادات سطحی مورد استفاده قرار میگیرد از این رو برای استفاده از آن لازم نیست سطح دندان تراشیده شود و مینای دندان حفظ میشود. بنابراین اگر کسی از انجام کامپوزیت خود پشیمان شود میتواند بدون هیچ مشکلی آن را بردارد. ولی این مورد برای لمینت وجود ندارد زیرا در لمینت مینای دندان تراشیده میشود بنابراین دیگر راه برگشتی نخواهد بود‌.

بیمه دندان پزشکی

در ایران و حتی در سرتاسر دنیا برای عمل ها و خدمات زیبایی بیمه دولتی وجود ندارد. بنابراین اکثر هزینه این خدمات بر عهده خود مشتری است. این در حالی است که گاهی عمل های زیبایی بسیار پر اهمیت هستند و لازم است فرد برای داشتن اعتماد بنفس و حضور در اجتماع انجام دهد، پس در چنین شرایطی چاره چیست؟

برای حل این مشکل در کشور عزیزمان ایران شرکت های خصوصی هستند که عمل های زیبایی را تحت پوشش قرار میدهند. خدمات دندان پزشکی نیز جز این تخفیفات است که شامل حال بیمه دندانپزشکی و تخفیف کامپوزیت نیز میشود. بنابراین در صورت تمایل میتوانید برای دریافت این خدمات اقدام نمایید‌.

تخفیف کامپوزیت

اگر مایل به دریافت خدمات تخفیف کامپوزیت هستید لازم است به سایت کارت طلایی دندانپزشکی مراجعه کنید و در این سایت ثبت نام نمایید‌. بعد از ثبت نام شما کاندید دریافت بیمه دندان پزشکی خواهید شد و میتوانید برای انجام خدمات دندان پزشکی اقدام کنید‌. تخفیفات کارت طلایی بسیار فوق العاده هستند به طوری که روی تمامی خدمات دریافتی شما چیزی حدود ۳۰ تا ۷۰ درصد تخفیف اعمال میشود. از این رو تمامی افراد جامعه با هر سطح و توان مالی میتوانند از تخفیف کامپوزیت دندان بهره مند شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *