چه عمل های زیبایی شامل تخفیف بیمه درمانی میشوند؟, تخفیف بیمه درمانی,عمل های زیبایی

مقدمه: اگر قصد انجام عمل زیبایی  دارید.احتمالا میخواهید بدانید. چه عمل های زیبایی شامل تخفیف بیمه درمانی میشوند؟ ما هم اینجا هستیم .تا پاسخ این سوالتان را بدهیم. همانطور که احتمالا میدانید عموما عمل های زیبایی تحت پوشش کارت تخفیف بیمه  قرار نمیگیرند . بیمه های دولتی چون: خدمات درمانی، تامین اجتماعی، بیمه نیرو های مسلح و غیره این عمل ها را تحت پوشش قرار نمیدهند. اما در این میان برخی موسسات خصوصی هستند. که در آن یک سری از عمل های زیبایی شامل تخفیف بیمه درمانی شده اند و ما در انتهای مقاله به آن اشاره خواهیم کرد. همچنین در این مقاله به توضیح برخی از عمل های زیبایی که تحت پوشش بیمه قرار دارند میپردازیم.

تخفیف عمل بینی یکی از عمل های زیبایی شامل تخفیف بیمه درمانی میشوند است ؟

بینی یکی از اجزای مهم صورت است که فرم و سایز آن میتواند تاثیر عجیبی بر زیبایی صورت بگذارد از این رو میتوان گفت یکی از پر طرفدار ترین عمل ها زیبایی است. با انجام عمل بینی میتوان خیلی راحت به سایز و فرم دلخواه از بینی رسید و به همین دلیل است که  افراد زیادی از جامعه قبلا بینی خود را عمل کرده اند و یا قصد انجام این عمل را دارند. از این رو در صورتی که قصد انجام عمل بینی دارید لازم است بدانید که این عمل جز عمل های زیبایی شامل تخفیف عمل بینی است، البته نه هر بیمه ای. همانطور که گفته شد در انتهای مقاله این بیمه تخفیفی شگفت انگیز را معرفی خواهیم کرد.

تخفیف کاشت مو یکی از عمل های زیبایی شامل تخفیف بیمه درمانی میشوند است ؟

مو یکی از آن چیز هاییست که در زیبایی بسیار موثر است و نبود آن میتواند یک تنه ظاهر هر فردی را بهم بریزد. بخصوص آقایان که مستعد طاسی هستند از این موضوع بسیار رنج میبرند‌. به همین دلیل کاشت مو هم یکی از عمل های زیبایی بسیار پر طرفدار است و ویژه افرادی است که دچار طاسی شده اند. در واقع اگر فولیکول  مو از بین رود هیچ راه درمانی برای رشد مجدد مو ها وجود ندارد از این رو تنها راه درمانی پیش رو کاشت مو است که انصافا در آن امکان بازگشت صد درصدی موها وجود دارد.

حال اگر چه بیمه های درمانی دولتی این عمل را تحت پوشش قرار نمیدهند ولی خبر خوب اینکه این عمل جز عمل های زیبایی شامل تخفیف کاشت مو غیر دولتی است. یعنی برخی موسسات خصوصی و غیر دولتی این بیمه را تحت پوشش خود درآورده اند و افراد واجد شرایط میتوانند از این بیمه جهت کاشت مو استفاده کنند‌.

تخفیف پوست یکی از عمل های زیبایی شامل تخفیف بیمه درمانی میشوند است ؟

امروزه انواع عمل های زیبایی و خدماتی روی پوست گسترش یافته است. که انصافا حق است این دسته از عمل ها بسیار بیشتر و با کیفیت تر در دسترس عموم قرار بگیرند. همانطور که میدانید  پوست همواره مستعد جوش، چربی، خشکی، دهیدراته، زگیل، تیرگی، لک، موهای زائد و غیره است. بنابراین لازم است این دسته از خدمات همگی تحت پوشش بیمه قرار بگیرند .که البته همانطور که گفته شد بیمه دولتی خود را از این قضیه معاف کرده است و فقط بخشی محدودی از عمل های زیبایی شامل تخفیف بیمه درمانی ، تخفیف پوست میشوند.

تخفیف ایمپلنت

دندان عضو حساس و تخریب پذیر صورت هستند. به طوری که کوچک ترین سهل انگاری باعث از بین رفتن و تخریب آن ها میشود‌. در گذشته اگر دندانی آسیب میدید و از بین میرفت هیچ جایگزینی برای آن نبود و بعد ها در بهترین حالت از دندان مصنوعی برای جایگزینی آن استفاده میکردند. اما امروزه روش بسیار کارآمد و خوبی با عنوان ایمپلنت دندان وجود دارد که جایگزین بسیار خوب و حتی بهتر از خود دندان است. ایمپلنت دندان جایگزینی کاملا مشابه با دندان اصلی است.

بنابراین اگر به هر دلیلی فردی دندانش را از دست داد .به روش ایمپلنت میتواند آن را جایگزین کند در این روش با استفاده از یک پیچ ریشه دندان را شبیه سازی میکنند . آن را به استخوان فک محکم میکنند سپس با استفاده از کامپوزیت تاج دندان را ساخته و طراحی میکنند .که میتواند تا پایان عمر فرد با او باشد و هیچگونه آسیبی نبیند. خبر خوب اینکه  تخفیف ایمپلنت نیز یکی از عمل های زیبایی شامل تخفیف بیمه درمانی است.

تخفیف لمینت

داشتن دندان های زیبا، مرتب و سفید آرزوی هر کسی است. یک لبخند زیبا میتواند خیلی راحت اطرافیان را تحت تاثیر قرار دهد. بخصوص اگر  شغل و شرایط زندگی ما به گونه ای باشد. که مجبور به برقراری روابط اجتماعی بالا باشیم لازم است. دندان هایی زیبا داشته باشیم تا با اعتماد به نفس بالا به هم صحبتی و برقراری ارتباط بپردازیم. خوشبختانه این فانتزی و آرزو اصلا دور از ذهن نیست و خیلی راحت میتوان به آن رسید. یکی از راه های داشتن دندان های زیبا و جذاب، لمینت دندان است‌. لمینت یک روش کاربردی و موثر در داشتن دندان هایی سفید و مرتب است که افراد میتوانند با مراجعه به دندان پزشک به این امر دست یابند.

کارت طلایی

اما به همه این موارد اشاره شد. تا در نهایت به معرفی کارت طلایی برسیم. کارت طلایی به شما عزیزان این امکان را میدهد. تا از عمل های زیبایی شامل بیمه تخفیف درمانی استفاده کنید. اگر چه این بیمه دولتی نیست .اما کاملا قانونی و تحت نظارت موسسات خصوصی بوده و دارندگان این کارت ها میتوانند از این بیمه، تخفیفات شگفت انگیزی دریافت کنند‌.

کارت طلایی دندان پزشکی

امروزه یکی از اصلی ترین دغدغه های مردم هزینه های دندان پزشکی است. همانطور که میدانید در سال های اخیر هزینه های دندان پزشکی به شکل سرسام آوری بالا رفته اند. و هر کسی توان پرداخت این هزینه ها ندارد. حال آنکه اگر کسی قصد انجام عمل های زیبایی دندان پزشکی را داشته باشد .باید هزینه بسیار زیادی بابت آن پرداخت کند. در چنین شرایطی کارت طلایی دندان پزشکی یکی از بهترین راه کارهایی است که میتوان با استفاده از آن، هزینه های دندان پزشکی را کاهش داد. فقط کافیست به سایت کارت طلایی دندان پزشکی مراجعه کنید. و فرم مربوط به دریافت این کارت را پر نمایید. مشتریان عزیز میتوانند با داشتن این کارت چیزی حدود ۳۰ تا ۷۰ درصد در این هزینه ها تخفیف دریافت کنند . چه بهتر از این که، عمل های زیبایی شامل تخفیف بیمه درمانی شوند؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *