بهترین مارک داروی مزوتراپی مو

انتخاب بهترین برند مزوتراپی مو برای انجام یک درمان موفق و عالی بسیار مهم است. همانطور که می دانید مزوتراپی مو یکی از جدیدترین روش های درمان ریزش مو و تقویت آن است. در این مقاله از وبسایت کارت طلایی به معرفی هفت مدل از بهترین بهترین مارک داروی مزوتراپی مو توضیحاتی را ارائه خواهیم داد. اگر به دنبال این هستید که پس از انجام مزوتراپی مو حال تاثیرات بسیار خوبی را از انجام این کار بگیرید باید داروی خوب تهیه نمایید. در این مقاله به صورت تخصصی به معرفی بهترین برندهای جهانی خواهیم پرداخت.برای آگاهی از مراکز زیبایی و همچنین تعرفه خدمات زیبایی حتما به سایت ما سر بزنید.

مزو مو رویتاکر فرانسه

REVITACARE یک آزمایشگاه فرانسوی است که در سال 2003 تاسیس شد. این شرکت معجون های دارویی را برای درمان مشکلات مو و پوست تولید و به فروش می رساند. شرکت فرانسوی Ruitaker همچنین محصول معروف HIRKER HAIRCARE را برای درمان مشکلات مو تولید می کند. این محصول تمام عناصر ضروری مورد نیاز برای جلوگیری از انواع ریزش مو را ارائه می دهد. کوکتل Ruitaker سه اثر دارد:

ریشه مو: با تجدید و تقویت ریشه مو در پوست سر، ریزش مو را التیام می بخشد.

پوست سر: پوست سر کاملا مرطوب است. با محافظت از پوست سر با آنتی اکسیدان ها شوره سر را کاهش می دهد.

ساقه مو: خواص آنتی اکسیدانی آن ساقه مو را حفظ می کند. در نتیجه به تقویت و ترمیم بافت مو کمک می کند.

عناصر تشکیل دهنده این دارو:

آمینواسیدها:آرژنین، سیستئین، گلوتامین، گلیسین، اورنیتین.

کمپلکس ویتامین:B3، B5، B6، B8، B9، B12

هیالورونیک اسید و زینک گلوکونات

در ایران کوکتل مو رویتاکر نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. و اکثر کاربران نتایج عالی را گزارش کرده اند. کاربران رشد مجدد مو را در شرایط خاصی تأیید کرده اند. اگر به دنبال بهترین کوکتل مزوتراپی مو در ایران هستید، برند رویتاکر یک انتخاب خود به شمار می رورد.

مزو مو BCN اسپانیا:

BCN یک آزمایشگاه بین المللی متخصص در محصولات مزوتراپی پوست و مو است. این شرکت معجون مزوتراپی را برای انواع درمان ایجاد می کند. این شرکت پانزده محصول مجزا برای مراقبت از مو ایجاد کرده است. در این قسمت به بررسی دو مزو محبوب و پرکاربرد این برند در ایران می پردازیم.

مزو مو BCN مدل اسکالپ

Meso BCN SCALP ترکیبی از موادی است که با نادیده گرفتن عدم تعادل هورمونی به بازسازی سلول های مو کمک می کند. این محصول با ایجاد اتساع عروق (گشاد کننده عروق) جریان خون را افزایش می دهد و پیاز مو را تغذیه می کند.

عناصر تشکیل دهنده این ماده دارویی:

  • پانتنول ماده ای است که به طور موثر به پوست نفوذ می کند و آن را مرطوب می نماید.
  • ویتامین B6 چربی پوست را تنظیم می کند و از این رو ریزش مو را محدود و کنترل خواهد کرد.
  • ویتامین B1 یک آنتی اکسیدان است که گردش خون را بهبود می بخشد و اجازه می دهد تا اکسیژن به ریشه مو و پوست برسد.
  • بیوتین: از اگزما و خشکی پوست و همچنین ریزش مو جلوگیری به عمل خواهد آورد.
  • آهن تأثیر مستقیمی بر مو دارد زیرا جزء اساسی پروتئین ها و آنزیم ها است.

مزو مو BCN مدل کپیلوم

Meso BCN CAPILLUM پیشرفته ترین کوکتل این شرکت است. این محصول برای رفع ریزش موی ناشی از دلایل هورمونی، تغذیه ای و استرس به خوبی عمل می کند. دستور ساخت این محصول حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و اسید هیالورونیک برای مراقبت از پوست است.

مواد تشکیل دهنده: پپتیدهای نسل جدید: ترکیب ویژه ای که باعث تقویت و بازسازی “پاپیلای پوستی” می شود.

بیوتین: از اگزما و خشکی پوست و همچنین ریزش مو جلوگیری به عمل خواهد آورد.

پانتنول: با نفوذ موثر به پوست، رطوبت رسانی شدیدی را فراهم می کند.

ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه، اسیدهای نوکلئیک، اسید هیالورونیک، کلفاتوور، روتین، آپیژنین، تورین، اورنیتین، آدنوزین، سیترولین و آرژنین همگی در غلظت های بالا یافت می شوند.

Meso BCN یکی از بهترین مارک داروی مزوتراپی مو در ایران است. همچنین در مقایسه با سایر کالاها ارزان تر است. علاوه بر این، به دلیل قیمت مناسب، اثربخشی قابل توجهی در افزایش حجم و سلامت مو دارد.

کوکتل مو فیوژن اسپانیا

فیوژن مزو یک شرکت جهانی است که در تحقیق و تولید محصولات مراقبت از پوست و مو تخصص دارد. این شرکت دو نوع کوکتل مزو مو تولید می کند.

مزو فیوژن مدل F-HAIR:

کوکتل مو فیوژن F-HAIR گردش خون را در اطراف فولیکول ها تحریک می کند و به ترمیم ریشه مو کمک می کند. همچنین حاوی ترکیبی کارآمد برای درمان ریزش مو و نازک شدن مو است. این ماده با تحریک فولیکول ها باعث رشد مجدد مو می شود.

  • عصاره گیاه جینکو و سنتلا: عصاره جینکو یک بازکننده عروق است و جریان خون و اکسیژن را به پوست سر افزایش می دهد.
  • سیلیکون ارگانیک: به تقویت ساقه مو کمک می کند.
  • اسید هیالورونیک: موها را نرم و تقویت خواهد کرد.
  • کلسیم، آهن، روی، منیزیم، مس مواد معدنی ویتامین ها، بیوتین و اسیدهای آمینه

مزو مو فیوژن مدل F-HAIR MEN:

Meso hair F-HAIR Males نه تنها توسط مردان، بلکه توسط زنان نیز استفاده می شود. این محصول برای درمان آلوپسی آندروژنیک طراحی شده است. این الگوی ریزش ژنتیکی در پاسخ به هورمون های مردانه تعیین می شود. مخلوطی از پپتیدها، فاکتورهای رشد، سیلیکون ارگانیک، پانتنول و اسید هیالورونیک در کوکتل موی فیوژن مردانه به طور موثر آلوپسی را درمان می کند.

D-Panthenol یک ویتامین پوست و مو است که شامل ویتامین B5 است.

سیلیکون ارگانیک: به تقویت ساقه مو کمک خواهد کرد.

تترا پپتید 3: یک جزء فعال موثر که حاوی چهار اسید آمینه است و ریشه مو را در پوست تقویت می کند و از این رو ریزش مو را درمان می کند.

در ایران نیز برند فیوژن به دلیل مواد مزوتراپی مو معروف است. و از محصولات مراقبتی پیشرفته به شمار می رود. بدون شک فیوژن یکی از برترین برندهای داروهای مزوتراپی مو است. بسیاری از کلینیک های سطح اول در ایران فیوژن را توصیه می کنند.

کوکتل مو مزو لایک اسپانیا

Meso Like یک برند اسپانیایی است که انواع مزوس پوست و مو را در آزمایشگاه تولید و آزمایش می کند. این شرکت استفاده از مزوها را توصیه می کند زیرا اثر بخشی بسیار خوبی دارند و موثر هستند و به شما آسیب نمی رسانند. Mezolike سه محصول برای ریزش مو دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

مزو لایک مدل هیر پلاس

کوکتل Hair+ اولین محصولی است که نمایش داده می شود. این محصول ترکیبی از مواد مختلف است که به رشد مو در تمام مراحل چرخه کمک می کند. این ماده  دارویی با نادیده گرفتن آنچه هورمون ها انجام می دهند به رشد مجدد سلول ها کمک می کند. همچنین پوست را مرطوب تر می کند زیرا قدرت مرطوب کنندگی زیادی دارد.

مزو لایک مدل هیر لیدی

این محصول به رشد موها کمک می کند و برخی از ترکیبات موجود در آن برای درمان ریزش مو استفاده می شود.

مزو لایک مدل هیر مَن

Mezo like hair man برای مردان است. این دو مدل نیز از پیشرفته ترین کوکتل های مو ساخته شده توسط شرکت Mezolike هستند.

عناصر تشکیل دهنده این ماده دارویی: فیناستراید، پانتوتنیک اسید بیوتین و پیریدوکسین

 

کوکتل مزو لایک در ایران یکی از بهترین محصولاتی است که فروش بسیار بالایی دارد. همچنین این ماده دارویی دارای قیمت مقرون به صرفه ای است. این محصول هم بدون شک یکی از بهترین محصولات در زمینه بهترین مارک داروی مزوتراپی مو شناخته می شود.

 

کوکتل مو بایو اسکین اسپانیا

Bio Skin یک شرکت اسپانیایی است که طیف گسترده ای از کوکتل های مزوتراپی، لایه بردارها و محصولات زیبایی را تولید می کند. هدف این شرکت کمک به مردم در رفع نیازهای زیبایی خود به روشی مطمئن و مقرون به صرفه است. در ادامه در مورد محصول Hair Pro شرکت Bioskin که برای مو ساخته شده است صحبت خواهیم کرد. باید دقت داشته باشید که مزوتراپی حتما در مراکز زیبایی معتبر انجام شود.

 

مزو بایو اسکین هیر پرو:

Meso BIO SKIN HAIRPRO ریشه مو را تغذیه می کند تا موها به روشی سالم رشد کنند. این محصول در درمان طاسی با الگوی مردانه (طاسی با الگوی مردانه) بسیار خوب است. این محلول التهاب را کاهش می دهد و با سرعت بخشیدن به جریان خون، ریشه مو را با اکسیژن تغذیه می کند.

عناصر تشکیل دهنده:

عصاره‌ی برگ جینکو:یک گیاه با خواص دارویی متعدد.

سیلانول ارگانیک: یک ماده‌ی بسیار معدنی برای احیای بافت پوست و مو افراد به شمار می رود.

هیالورونیک اسید: باعث آبرسانی و ترمیم بافت پوست و مو خواهد شد.

پانتنول، مانیتول، پروپیلن گلیکول و اسید آمینه و سایر ترکیبات…

Bioskin برند دیگری است که از اسپانیا می آید که کشور سازنده مزو است. این دارو در ایران از رضایت بسیار بالایی توسط مصرف کنندگان برخودار است و جز بهترین دارو ها به شمار می رود.

کوکتل مزو درماهیل کره

درماهیل برندی از کره جنوبی است که محصولات مراقبتی و زیبایی تولید می کند. این برند به دلیل ساخت مزو با کیفیت بالا شناخته شده نیست. شرکت Darmahil دو نوع کوکتل درست می کند که برای مو مفید است.

مزو مو Dermaheal HL:

کوکتل موی درماهیل HL راهی برای جلوگیری از ریزش مو برای مردان و زنان است. با افزایش جریان خون و تحریک فولیکول مو باعث رشد مو می شود. این کوکتل با تغذیه و آبرسانی به مشکلات پوست سر کمک می کند. و با استحکام بیشتر ریشه مو باعث ضخیم تر و متراکم شدن موها می شود.

مواد تشکیل دهنده: 4 نوع پپتید، 24 آمینو اسید، 14 ویتامین، 3 آنزیم، 4 ماده ی معدنی و …

Meso Mo Dermahil همچنین یکی از بهترین مارک ها برای مو است. و قیمت مناسب آن می تواند به شما در انتخاب  این محصول کمک کند. Meso Dermahil انتخاب خوبی برای بهترین مارک داروی مزوتراپی مو است زیرا در ترکیبات مختلف عرضه می شود و قیمت مناسبی نیز دارد.

مزو مو توسکانی اسپانیا

Toscani یک شرکت اسپانیایی است که تجهیزات پزشکی تولید می کند و در زمینه های مختلف فعالیت دارد. و نمی توان آن را آزمایشگاهی دانست زیرا در ساخت محصولات مزوتراپی تخصص دارد. این شرکت برای کمک به افرادی که موهای خود را از دست می دهند، دو نوع کوکتل مو درست کرده است.

مزو مو توسکانی مدل HCPR

Meso TOSKANI HCPR از پپتیدها (ترکیبی از چندین اسید آمینه) ساخته شده است. مردان و زنان هر دو از این محصول برای جلوگیری از ریزش مو استفاده می کنند. این کوکتل با تقویت و بازسازی ریشه مو، موها را ضخیم تر و متراکم تر می کند.

 

مزو مو توسکانی مدل پلاس

Meso TOSKANI Hair Cocktail Plus ترکیبی از انواع مختلف مواد است که مراحل مختلف چرخه رشد مو را تحت تاثیر قرار می دهد. ریزش مو در مردان و زنان ناشی از مشکلات غدد را متوقف می کند. همچنین این محصول جریان خون را بهتر کرده و مواد مغذی مورد نیاز مو را تامین می کند.

توجه: مواد تشکیل دهنده در سایت شرکتی که دارو را به فروش می رساند قرار نگرفته است.

یکی دیگر از برندهای شناخته شده در ایران توسکانی است. شاید در مورد سایر اقلام توسکانی بیشتر شنیده باشید. با این حال، مزو موهای این شرکت نیز ممکن است در بین برترین برندهای مزو مو قرار گیرد.

امیدواریم که با مطالعه این مقاله ( که توسط سایت کارت طلایی تهیه شده ) از کمال دانش و آگاهی در زمینه بهترین مارک داروی مزوتراپی مو اطلاعات بسیار جامع و کاملی را کسب کرده باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *