رفع بوی بد دهان

انسان برای چی چیزی زندگی میکند؟ همه‌ی ما به شخصه افرادی را میشناسیم که همه جوره رفاه و امکانات مالی دارند، پول و ثروت و ماشین‌های آنچنانی و خانه های دوبلکس و با استخر و جکوزی و ثنا و باغ و غیره و غیره بعد درست همین افراد تمامی این امکانات را فقط و فقط برای فرزندان خود فراهم کرده اند. یعنی تمامی این امکانات جهت رفاه خانواده‌یشان است. چرا که وقتی باخود فرد ملاقات میکنید میبینید که شخص از ساده ترین لباس‌ها و ارزان ترین برند ساعت استفاده میکند، ساده ترین کفش و حتی پایین ترین مدل ماشین آن خانه را سوار میشود‌ و گاها حتی خود من با افرادی برخورد کرده‌ام که حتی دندان‌های نامرتب و بدنما دارند.

خب درواقع میتوان گفت شاید این افراد همه چیز برایشان عادی شده‌است و به خاطر همین است که مدل و مارک و برند برایشان بی معما شده‌است. ولی از یک چیز مطمعنم که شخصی که به زیبایی و سلامت خود اهمیت ندهد واقعا بی دلیل زندگی میکند. درست است که هرکسی سلیقه‌ای دارد و هرکسی طبق خواسته و سلیقه خود زندگی میکند ولی بحث سلامت و زیبایی و به خصوص زیبایی دهان و دندان جداست.

چرا که در ابتدا پرستیژ بسیار مهم است. زیرا ذات انسان اینگونه است که ظاهربین است و به راحتی از روی ظاهر افراد قضاوت میکنند. البته که قرار نیست ما همه جوره خودرا اذیت کنیم و در چالش های گوناگون اندازیم تا نگاه و نظر بقیه درمورد ما تغییر کند ولی یک سری مسائل بسیار مهم هستند و باید به آنها توجه ویژه‌ای کرد.

جالب است که در میان مردم باز هم افرادی هستند که شرایط مالی و رفاهی خوبی ندارند، یعنی به سختی کار میکنند و زحمت میکشند هرروز بدون استراحت به تلاش خود ادامه میدهند ولی در مقابل سعی میکنند کیفیت زندگیشان بالا باشد یعنی هدفشان از زندگی آسایش خود و خانوادیشان است، من خود به شخصه افرادی را میشناسم که یک ماه به سختی کار میکنند و در نهایت حقوق ماهیانه خورد صرف عصب کشی یک دندان خود یا خانواده خود میکنند. میبینید؟؟؟ اگر اسم این از خودگذشتگی، مردانگی و انسانیت نیست پس چیست؟

واقعیت این است که این دسته افراد بسیار ستودنی تر هستند به همین خاطر ارگانهای مختلفی از جمله بیمه و … دست بکار شده‌اند تا به زیبایی و سلامت افراد کمک کنند در این میان ما نیز خبرهای خوشی داریم، ما با ارائه کارت طلایی دندانپزشکی به افراد کمک میکنیم تا درکنار بهره‌مندی از خدمات ویژه و با کیفیت از تخفیفات ویژه‌ای نیز برخوردار شوند به طوری که هرگونه‌ خدمات مربوط به دندان پزشکی از ۳۰تا۷۰درصد برایتان کاهش میابد.

دندان با کیفیت زندگی با کیفیت

دندان‌های مرتب و زیبا و سفید و سالم حق هر انسانیست. شاید بگویید ظاهر آنقدر‌ها هم مهم نیست ولی باید به اطلاعتان برسانم که دندان سالم و زیبا هم در دسته زیبایی قرار میگیرد و هم در دسته سلامتی. چرا که در صورت پوسیدگی دندان سلامت دستگاه گوارش شما نیز به خطر می‌افتد پس فقط به دندان به عنوان عوامل زیبایی نگاه نکنید، دندان یکی از مهم ترین اجزای حیاتی بدن است که اگر به آن رسیدگی نشود آرامش و سلامت و زیبایی شما را به خطر می‌اندازد و گاها می‌ارزد که از خیلی از رفاهیات زندگیمات بگذریم ولی در مقابل به سلامت دندان‌هایمان اهمیت دهیم.

کاشت دندان برای آن دسته افرادی است که طی حادثه‌ای دندان خودرا از دست داده‌اند و یااینکه دراثر پوسیدگی شخص دندان خودرا از دست داده است. در این موارد جدا از استفاده دندان مصنوعی متحرک، کاشت دندان به کمک فرد می‌آید چرا که دندان مصنوعی متحرک نمیتواند زیبایی برابر با دندان خود فرد را داشته باشد و گاها افراد به مواد آن حساسیت دارند بنابراین بهترین و جذاب ترین و زیبا ترین و کارآمد ترین روش جایگزین کردن دندان همان کاشت دندان است. زیرا هماطنور که میدانید این دندان به محکمی دندان واقعی خود شخص است و با پیچی به استخوان فک محکم میشود.

افرادی که توانایی مالی خوبی دارند بهتر است ازاین روش جهت جایگزین کردن دندان استفاده کنند. چراکه ما یکبار زندگی میکنیم و اگر توانایی با کیفیت زندگی کردن را داشته باشیم ولی آن‌را از خود دریغ کرده باشیم درواقع به خودمان ظلم کرده‌ایم.

بوی بد دهان

بوی بد دهان یکی از معضلاتی است که بیشتر افراد درگیر آن هستند، این مشکل میتواند از عوامل مختلفی نشات گرفته باشد. ممکن است دستگاه گوارش فرد مشکل داشته باشد و این بو از معده شخص باشد و یا ممکن است دندان و لثه فرد سالم نباشد و این بو از دهان شخص باشد و یا ممکن است این بو تا اندازه‌ای طبیعی باشد مثل بوی بد دهان در اول صبح که البته اگر بسیار شدید و غیر قابل تحمل باشد باید دلیل آن نیز پی‌گیری شود. در ابتدا بهتر است به متخصص گوارش مراجعه شود و سپس پس از بررسی اگر مشکل از دستگاه گوارش بود که پزشک در جهت رفع آن شما را تحت درمان قرار میدهد ولی اگر این قضیه به سیستم گوارش مربوط نمیشد.

باید پس از آن به دندان پزشک مراجعه کنید چرا که لثه و دندان تاثیر بسزایی در بوی بد دهان دارند چرا که در صورت عدم مراقبت از دهان و دندان و جمع شدن پلاک ها و میکروب ها در گوشه کنار دندان ها و لثه ها بوی بد در دهان ایجاد میشود که علاوه بر ازار خود شخص اطرافیان‌را نیز اذیت میکند. و شخص با کمبود اعتماد بنفس مواجه میشود و در نتیجه گوشه گیر میشود، در جمع نمیتواند صحبت کند و روابط اجتماعی شخص دوچار اختلال میشود.

این مراجعه ها به دندان پزشک هزینه چندانی ندارند مگر اینکه در پی آن دندان های شما نیاز به ترمیم داشته باشند در اینصورت ممکن است شما مجبور باشید هزینه های بالایی را متقبل شوید، ولی بازهم نگران نباشید شما فقط سعی کنید دست به اقدام بزنید بقیه کارها رو به راه میشود چرا که با کارت تخفیف دندانپزشکی هزینه های شما به مقدار قابل توجهی کاهش میابند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *